اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابکسر:

9 دی حمایت ملت ایران از اصل ولایت فقیه بود

امام جمعه چابکسر به همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: 9 دی سال 88 حمایت ملت ایران از اصل ولایت فقیه بود.

9 دی حمایت ملت ایران از اصل ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از چابکسر، حجت‌الاسلام محمود کشاورز قاسم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه به تقوای الهی گفت: نماز جلوی فساد، فحشا و گناهان را می‌گیرد.

وی به اهمیت خمس اشاره کرد و افزود: مردم باید بدانند به سپرده‌های بانکی خمس تعلق می‌گیرد و باید نسبت به پرداخت آن به منظور ترویج فرهنگ دین اقدام کنند.

امام جمعه چابکسر از برگزاری یادواره 128 شهید بخش چابکسر در 30 صفر جاری خبر داد و عنوان کرد: هشت کمیته تاکنون در راستای برگزاری یادواره مذکور تشکیل شده است.

کشاورز قاسم‌آبادی با بیان اینکه برگزاری پیاده‌روی خانوادگی امروز از گلزار شهدای گمنام تا مصلا از برنامه‌های یادواره 128 شهید این بخش است، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی مذکور ارادت خود به شهدا را نشان دادند.

وی در ادامه بی‌سوادی در جامعه را ننگ دانست و خاطرنشان کرد: تعداد 556 نفر از جمعیت 35 هزار نفری چابکسر بی‌سواد هستند.

کشاورز قاسم‌آبادی با اشاره به فرا رسیدن نهم دی یادآور شد: همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در نهم دی‌ماه برگزار می‌شود.

امام جمعه چابکسر فتنه سال 88 را مانند جنگ احزاب ذکر کرد و گفت: دشمن در فتنه سال 88 اصل ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را نشانه رفته بود.

وی هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم را سبب خاموش شدن فتنه سال 88 عنوان کرد و یادآور شد: رهنمودهای مقام معظم رهبری خط بطلان بر اقدام دشمنان کشیده است.

کشاورز قاسم‌آبادی با تاکید براینکه تا زنده‌ایم در خط ولایت هستیم، اظهار داشت: ملت ایران از ارزش‌های اسلامی پاسداری می‌کنند.

امام جمعه چابکسر به رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: یادواره 128 شهید چابکسر همزمان با ایام مذکور برگزار می‌شود.

وی یادواره شهدا را انتقال دلاوری‌ها و پیام آرمان‌های شهدا به نسل جوان عنوان کرد.

کشاورز قاسم‌آبادی در ادامه با اشاره به تحولات ترکیه درباره سوریه عنوان کرد: ترکیه درباره سوریه بد عمل کرده است.

امام جمعه چابکسر رژیم صهیونیستی را غده سرطانی در منطقه دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از نظام جمهوری اسلامی ایران وحشت دارد.

وی با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست، یادآور شد: اوباما باید با عقل صحبت کند.

کشاورز قاسم‌آبادی، مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس را درس عبرتی برای استکبار جهانی و استعمار دانست.

امام جمعه چابکسر با اشاره به مذاکرات تیم مذاکره‌کننده ایرانی در ژنو اظهار داشت: تیم مذاکره‌کننده ایرانی با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل می‌کند و از رئیس جمهور در این‌باره قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/84001/م30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول