اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

بصیرت مردم در 9 دی حجت را بر همگان تمام کرد

امام جمعه بردسکن گفت: بصیرت مردم در یوم الله 9 دی حجت را تمام کرد و باید کسانی که هنوز هم در مسیر فتنه قرار دارند، به خود بیایند.

بصیرت مردم در 9 دی حجت را بر همگان تمام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: متاسفانه جمعیت کشور ایران روبه پیری است و کنترل جمعیت یک تهدید به حساب می‌آید.

وی با گرامیداشت هفته ثبت احوال افزود: خوشبختانه آمار ازدواج در این شهرستان در سال 92 تعداد 88 مورد افزایش را نشان می‌دهد که در همین مدت آمار طلاق کاهش داشته است.

امینی با بیان اینکه در آمار گرفته شده از ثبت احوال، در بین پسرها نام‌های علی، امیر، ابوالفضل و در بین دختران نام‌های فاطمه، زینب و زهرا بیشترین فراوانی را داشته است.

امام جمعه بردسکن در ادامه به ایام 28 صفر و رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام و سبط اکبرش امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: روز نهم دی، روز تجدید بیعت مردم و اعلام انزجار از فتنه‌گرانی است که متاسفانه آب به آسیاب دشمن ریختند.

وی با گرامیداشت روز نهم دی افزود: بصیرت مردم در 9 دی حجت را تمام کرد و باید کسانی که هنوز هم در این راه هستند، به خود آمده و به آغوش ملت برگردند.

امام جمعه بردسکن کمک به عتبات عالیات را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: سهم مردم بردسکن از میزان کمک اعلام شده تعداد 250 خشت طلا است که مردم خیّر این شهرستان باید در این راه کمک کنند تا قبور ائمه اطهار کشور عراق بازسازی و مرمت شود.

امینی در خطبه‌های نماز جمعه بردسکن از عدم گزارش اعضای شورای شهر بردسکن انتقاد کرد و خواستار ارائه پاسخ به مردم طی مدت سه ماه گذشته شد.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول