اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

حرکت مردم در 9 دی پاسخی به فریب خوردگان داخلی و مستکبران خارجی بود

امام جمعه خلخال گفت: حرکت مردم در 9 دی پاسخی به فریب‌ خوردگان داخلی و مستکبران خارجی بود.

حرکت مردم در 9 دی پاسخی به فریب خوردگان داخلی و مستکبران خارجی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال گفت: حرکت مردم در حماسه 9 دی پاسخی به فریب خوردگان داخلی و مستکبران خارجی بود.

امام جمعه خلخال گفت: ضربه‌ای که اهل فتنه به دولت و ملت ایران زدند و جنایاتی که در حق مقدسات اسلامی روا داشتند هیچ وقت از ذهن این ملت بصیر فراموش شدنی نیست.

رشتبری با اشاره به تجلی حرکت و حضور زیبای مردم در پاسخ به این فتنه دشمنان گفت: ملت دریافتند و احساس کردند که در پشت پرده حمایت استکبار از مزدوران داخلی دسیسه ای وجود دارد و باید به صحنه بیایند لذا مردم با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و هوشیاری مقام عظمای ولایت فتنه برنامه دشمنان را در هم شکستند.

امام جمعه خلخال با غیر اخلاقی و انسانی دانستن تحریم داروئی کشورمان توسط استکبار جهانی گفت: این حرکت پذیرفته نیست که عده‌ای به علت تحریم دارو توسط استکبار جهانی و آمریکا در بستر بیماری با دردهای مختلف دست و پنجه نرم کنند و جهانیان همچنان خاموش این موضوع را نگاه کنند که این نقض رسمی حقوق بشر توسط آمریکا است.

رشتبری گفت: استکبار و در راس آن آمریکا با دخالت در امور داخلی ایران، حمایت آشکار از مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش در محدود کردن رابطه ایران با سایر کشورها، دخالت متعدد در امور داخلی کشورمان، آموزش و روانه ساختن نیرو‌های تربیت شده در حوزه‌های مختلف روانی، خرابکاری و رسانه ای و تجهیز آنان برای مخدوش نمودن چهره نظام جمهوری اسلامی ایران و نظایر آنها دشمنی خود را ثابت کرده و این ملت چهره واقعی آنان را شناخته اند.

امام جمعه خلخال بیان داشت: باید در توافقات هسته‌ای ژنو دقت بیشتری انجام می شد و موارد با حساسیت بیشتری مورد توافق قرار می گرفت و فقط بحث دیپلماتیک نباید مورد توجه مسئولین بود بلکه تمامی مباحث از جمله حقوق حقه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز باید مورد دفاع قرار می گرفت.

رشتبری با تبریک هفته سواد آموزی و روز وقف گفت: وقف سرمایه‌ای جاودانه در آخرت محسوب شده و در پیشگاه خداوند از اجر و ثواب خاص خود برخوردار است.

امام جمعه خلخال به توهین‌های اخیر مسئولین کشور آمریکا به دولت و ملت ایران اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی آمریکا بارها این عمل ننگین خود را تکرار ساخته و این در دیدگاه ملت ایران عملی غیر قابل قبول است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رشتبری با تسلیت فرا رسیدن 28 صفر و رحلت جانگداز پیامبر رحمت و امام حسن مجتبی (ع) همگان را به الگو گیری از خصوصیات برجسته آن بزرگواران دینی فرا خواند.

 قبل از خطبه‌های نماز جمعه خلخال حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزالله عابدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال ضمن تشریح حماسه 9 دی از اهالی خواست تا با بصیرت و آگاهی و با حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی حمایت قاطع خود را از رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/62008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول