اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

نهم دی تبلور احساس درونی دوستداران انقلاب اسلامی بود

فرماندار فردوس گفت: نهم دی تبلور احساس درونی خیل دوستداران انقلاب اسلامی بود.

نهم دی تبلور احساس درونی دوستداران انقلاب اسلامی بود

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: حماسه بزرگ 9 دی سند پرافتخار اقتدار نظام و مردمی بودن جمهوری اسلامی ایران و یکی از یوم‌اله‌های باشکوه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: آفرین بر مردمی که در آزمون ولایت‌مداری مقتدرانه درخشیدند و با وحدت، همدلی، هوشیاری و لبیک به امام و مقتدای خود محاسبات غلط بیگانگان علیه ایران اسلامی را به هم ریخته  و بار دیگر عزت، اقتدار و شکوه انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

فرماندار فردوس تصریح کرد: بدون شک حماسه عظیم 9 دی، بیعت مجددی با آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود و ثابت کرد که مردم ایران اسلامی با الگوبرداری از قیام امام حسین(ع) هرگز در برابر ظلم، فتنه و خدشه به نظام جمهوری اسلامی سکوت نمی‌کنند.

رجبی‌مقدم یادآور شد: نهم دی تبلور احساس درونی خیل دوستداران انقلاب اسلامی بود که در سایه‌سار بصیرت و شعور هویدا شد و خروش جاودان این حماسه، چشم فتنه که کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف گرفته بود، برای همیشه کور کرد.

نهم دی حماسه‌ای جاودانه در یادها و خاطره‌ها

وی گفت: تقویم انقلاب اسلامی ایران مملو از فراز و نشیب‌های فراوانی است که اوراقی از آن به حماسه‌های بی‌بدیلی تبدیل شده و برای همیشه در صحیفه یادها و خاطره‌ها جاودانه می‌ماند.

فرماندار فردوس افزود: نهم دی ماه سال 88 برگی زرین از تقویم انقلاب اسلامی است که به فرموده مقام معظم رهبری، به سبب حرکت عظیم و شگفت‌انگیز مردم برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

رجبی‌مقدم تصریح کرد: حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88 ، تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود.

انتهای پیام/69007/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول