اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اندیمشک:

موفقیت‌های ایران ناشی از بصیرت مردم است

امام جمعه اندیمشک موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران را ناشی از بصیرت مردم دانست.

موفقیت‌های ایران ناشی از بصیرت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که ظهر امروز در مصلای اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: موفقیت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف به دست می‌آورد ناشی از بصیرت مردم است.

وی در ادامه به در پیش‌رو بودن دهه بصیرت اشاره کرد و گفت: داشتن بصیرت مهم‌ترین اصل برای شناسایی توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه اندیمشک تاکید کرد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی هوشیاری مردم بوده که در دوران‌های حساس و شرایط سخت مانع از آسیب زدن دشمن به دست آوردهای انقلاب شده است.

خدامی در ادامه به تصویب قطعنامه پیشنهادی رییس جمهور ایران در سازمان ملل اشاره کرد و این را یک موفقیت بزرگ برای نظام اسلامی دانست.

وی تاکید کرد: تصویب طرح پیشنهادی دکتر روحانی در سازمان ملل متحد با موضوع جهان علیه خشونت و افراطی‌گری باعث نشان دادن چهره واقعی ایران و انقلاب اسلامی در جهان شده است.

به گفته امام جمعه اندیمشک، در حالی که برخی کشورهای استکباری تمام تلاششان این است ایران را به عنوان کشوری خشونت طلب به دنیا معرفی کنند تصویب پیشنهاد رییس جمهور در سازمان ملل موفقیتی ارزشمند در عرصه بین‌المللی برای ما محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: تصویب این پیشنهاد آقای روحانی در سازمان ملل متحد باعث خشم و عصبانیت بیشتر رژیم صهیونیستی شد زیرا آن‌ها خود از خشونت‌طلبان جهان کنونی است.

خدامی از دولت تدبیر و امید خواست تا برای رفع مشکلات کشور، مدیرانی که برای سطوح مختلف بر می‌گزیند دلسوز، پایبند به ارزش‌های اسلام و انقلاب، متعهد و پیرو خط امام و رهبری باشند.

خطیب جمعه اندیمشک متذکر شد: دولت یازدهم باید جهت رفع مشکلات و معضلات جامعه اسلامی اهتمام بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/72010/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول