اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کاشمر خبر داد

اجتماع بزرگ بصیرت با عنوان «لبیک یا رسول‌الله، لبیک یا خامنه‌ای»

فرماندار شهرستان کاشمر از اجتماع بزرگ بصیرت همزمان با سالروز حماسه 9 دی‌ماه با عنوان «لبیک یا رسول الله، لبیک یا خامنه‌ای» در این شهرستان خبر داد.

اجتماع بزرگ بصیرت با عنوان «لبیک یا رسول‌الله، لبیک یا خامنه‌ای»

مهدی فروزان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: 9 دی‌ماه که در تقویم به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده از افتخارات ملت در مقابله با فتنه‌انگیزی فریب‌خوردگان در سال 88 است.

وی با بیان اینکه در گرامیداشت این روز حماسی، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این شهرستان اجتماع بزرگ بصیرت با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، افزود: این اجتماع با عنوان «لبیک یا رسول‌الله، لبیک یا خامنه‌ای» صبح روز نهم دی‌ماه با سخنرانی امام جمعه کاشمر در آستان مقدس امامزاده سید حمزه (ع) برگزار می‌شود.

فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه در 9 دی سال 88 با حضور حماسی و بی‌نظیر اقشار مردم بحث فتنه پایان یافت، یادآور شد: دشمنان این مرز و بوم درصدد براندازی انقلاب و نظام هستند و در این راه از هر فرصتی که پیش آید استفاده می‌کنند اما با هوشیاری و بصیرتی که ملت داشت توطئه و فتنه دشمنان در آن سال ناکام ماند.

وی با بیان اینکه هویت انقلاب در حماسه بی‌نظیر و عظیم مردمی 9 دی‌ماه تجلی پیدا کرد، گفت: این حضور به عنوان یک حماسه در حافظه تاریخی تمامی ایرانیان ماندگار خواهد شد و مردم به دشمنان اعلام کردند که ملت ایران در همه حال آماده خلق حماسه‌ در حمایت از نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول