اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندهی انتظامی منوجان:

اعتیاد زیبایی‌های زندگی را به یغما می‌برد

سرپرست فرماندهی انتظامی منوجان گفت: اعتیاد سرمنشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و در خانواده‌ها برای شاد زیستن نیازی به مصرف مواد مخدر نیست.

اعتیاد زیبایی‌های زندگی را به یغما می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، رضا محمدحسنی ظهر امروز در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگر این شهرستان، خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و اظهار داشت: شهدا شمع نورانی در آسمان ایران هستند و در حقیقت شهادت یک فیض الهی است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ شهدا با صبر و استقامت عزت و سرافرازی را برای ما به ارمغان آوردند، بیان کرد: خانواده‌ شهدا در جامعه سرمشق و الگو هستند و آرامش و امنیت امروز ما مرهون خون پاک شهدا است به همین دلیل ارج نهادن به خانواده شهدا وظیفه همه است.

محمدحسنی بیان داشت: شهیدان زنده هستند و همه ما باید در هر زمان و مکان به یاد آنها باشیم، شهدا میراث فرهنگی عظیمی هستند که حفظ حرمت آنها واجب است، زیرا تمام هستی خود را به خاطر خدا معامله کردند.

وی با بیان اینکه شهدا مصداق بارز وفاداری به ولایت و پاسداری از انقلاب هستند، تصریح کرد: راه شهدا را باید ادامه داد تا خون آنها هدر نرود.

وی در بخشی از سخنان خود به عواقب اعتیاد در جامعه اشاره و عنوان کرد: اعتیاد سرمنشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و نزاع‌های خانوادگی است، در خانواده‌ها برای شاد زیستن نیازی به مصرف مواد مخدر نیست.

سرپرست فرماندهی انتظامی منوجان گفت: خانواده‌ها نقش اساسی را در پیشگیری از اعتیاد دارند و برای پیشگیری از اعتیاد نیازمند دانش و مهارت هستیم.

وی اذعان داشت: اعتیاد زیبایی‌های زندگی را به یغما می‌برد و میراث شومی برای آیندگان است، لذا باید خانواده‌ها در این زمینه آگاهی‌های لازم و کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/80006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول