اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

تشویق معتادان برای ترک اعتیاد از مهم‌ترین معروف‌هاست

امام جمعه بجنورد تشویق معتادان برای ترک اعتیاد را از مهم‌ترین معروف‌ها عنوان کرد.

تشویق معتادان برای ترک اعتیاد از مهم‌ترین معروف‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی بعد از ظهر امروز در بازدید از مرکز درمان اجباری بجنورد خطاب به بیماران در حال ترک اعتیاد این مرکز تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم در زندگی سرافراز باشیم باید‌ یک اراده قوی به همین منظور داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به اینکه اراده قوی در ارتباط با خدا ایجاد می‌شود، افزود: هر کسی برای ترک یک منکر اراده داشته باشد به طور حتم می‌تواند آن را ترک کند.

وی با بیان اینکه بیماران این مرکز برای تغییر مسیر زندگی به این مکان آمده‌اند خطاب به آنان گفت: برای ترک اراده قوی داشته باشید و از خداوند کمک بگیرید.

یعقوبی تصریح کرد: از هر جایی که مقابل ضرر را بگیریم به طور قطع یقین منفعت است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از معتادان به خاطر دوستان ناباب به این راه کشیده شده و اغفال شده‌اند، افزود: با این وجود اگر اکنون نیز واقعاً تصمیم بگیرید، می‌توانید به راه سعادتمند برگردید.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: به طور حتم اگر این اتفاق خوب رخ دهد، دنیا و آخرتتان خوب می‌شود و زندگی‌تان رو به تعالی خواهد یافت.

وی با تاکید بر تفکر نسبت به زندگی که معتادان با آن مواجه هستند، تصریح کرد: به فرموده امام معصوم یک ساعت فکر کردن بهتر از 70 سال عبادت است، از این رو به عاقبت کار خود بیندیشید و از هم اکنون به فکر تغییر در وضعیت خود برآیید.

رئیس ستاد احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی همچنین از مسئولانی که امکانات موجود را برای درمان بیماران اعتیاد فراهم کرده، قدردانی کرد و گفت: این اقدامات برای ترک و بازگشت معتادان سابق به زندگی سعادتمند بسیار ارزشمند است.

به گزارش فارس، محمدرضا یزدان‌پناه رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی هم در جریان این بازدید گزارشی از روند راه اندازی مرکز درمان اجباری بجنورد ارائه کرد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول