اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان خواستار شد

تخصیص اعتبار ویژه به کمپ‌های ترک اعتیاد در همدان

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: بهزیستی در راستای تخصیص اعتبار کافی به کمپ‌های ترک اعتیاد همدان اقدام کند.

تخصیص اعتبار ویژه به کمپ‌های ترک اعتیاد در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌احسان قنبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبار کمپ‌های ترک اعتیاد در اعتبارات بهزیستی لحاظ شده است، این نهاد باید در راستای تخصیص اعتبار کافی برای این کمپ‌ها نسبت به انجام بهتر وظایف اقدام کند.

وی با بیان اینکه در همدان معتادان شیشه‌ای نیز وجود دارد، ادامه داد: متأسفانه مرکز ترک اعتیاد مشخصی در استان برای معتادان به ماده مخدر شیشه نداریم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان افزود: باید در همدان، فضایی را برای ترک دادن معتادان شیشه‌ای ایجاد کنم تا بتوانیم به موقع در این بحث وارد شده و از سطح کشوری عقب نمانیم.

*ورود جدی پزشکان به مراکز ترک اعتیاد

وی از دانشگاه علوم پزشکی خواستار ورود پزشکان به کمپ‌های ترک اعتیاد شد و عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید هماهنگی و برنامه‌ریزی داشته باشد تا از پزشکان به صورت اختیاری در مراکز ترک اعتیاد استفاده کند.

قنبری با اشاره به مناطق آلوده به مواد مخدر در نزدیکی مدارس شهرستان همدان و یا مدارسی که در آن مشکوک به توزیع مواد مخدر هستند بیان داشت: آموزش و پرورش نسبت به شناسایی این مکان‌ها اقدام و آن‌ها را به ستاد مبارزه با مواد مخدر معرفی کند.

وی با اشاره به هفته پژوهش عنوان کرد: پژوهش یکی از ارکان اساسی جامعه است که امروزه در بسیاری از امورات روزمره ما ورود پیدا کرده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان در پایان سخنانش گفت: در افق برنامه چشم‌انداز 20 ساله، ایران در سال 1404 جزو اولین کشور‌ها در منطقه به لحاظ درجه علمی است.

انتهای پیام/89007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول