اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده:

حماسه 9 دی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده گفت: حماسه عظیم و مردمی 9 دی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان بود.

حماسه 9 دی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان بود

حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به حماسه 9 دی سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: اگر حضور مردم در حماسه 9 دی ماه نبود، هم‌اکنون دشمنان انقلاب با خوشحالی برنامه‌های خود را دنبال می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی ماه خوشحالی دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد، افزود: هیچ اقدامی با حضور مردم در صحنه قابل مقایسه نیست و اقدامات مختلف جایگزین حضور مردم نمی‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در حماسه 9 دی ماه همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، بیان داشت: جمعیت میلیونی کشورمان با حضور یکپارچه خود در حماسه 9 دی به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

این مسئول با بیان اینکه ملت فهیم ایران باید همیشه تابع انقلاب، ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران باشند، تصریح کرد: مردم کشورمان با آگاهی و هوشیاری همیشه گوش به فرمان ولایت هستند.

حجت‌الاسلام فتحی در ادامه به حضور فتنه‌گران در حوادث سال 88 اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل فتنه‌گران و سران فتنه با لطافت و مهربانی برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار محکومیت بیشتری علیه فتنه‌گران و سران فتنه هستند، اضافه کرد: ملت همیشه در صحنه انقلاب همچون گذشته با حضور خود توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/73008/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول