اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری با خبرنگاران

برنامه‌های هفته وقف در استان زنجان تشریح شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در نشست خبری برنامه‌های هفته وقف را در استان زنجان تشریح کرد.

برنامه‌های هفته وقف در استان زنجان تشریح شد

بری به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی باقری بعدازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، شعار امسال هفته وقف را «همه واقف باشیم» اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی طی هفته وقف اجرایی می‌شود، اذعان داشت: برپایی خیمه‌های معرفت از جمله برنامه‌های اجرایی طی این هفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: هدف از برپایی خیمه‌های معرفت ارتقای سطح بینش و آگاهی در جامعه به ویژه مردم استان است.

این مسئول در ادامه از برگزاری همایش‌های مختلف طی هفته وقف خبر داد و گفت: برگزاری همایش وقف و رسانه از دیگر برنامه‌ها طی این هفته است که با حضور خبرنگاران و مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و نشریات همراه خواهد بود.

باقری همچنین به برگزاری همایش استانی همه واقف باشیم نیز اشاره و اضافه کرد: این همایش با حضور استاندار زنجان و یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همراه خواهد بود.

وی برگزاری مراسم عزاداری رحلت رسول اکرم (ص) را نیز از دیگر برنامه‌های هفته وقف اعلام کرد و اذعان داشت: در این مراسم آیت‌الله شیخ علی خاتمی(نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان) سخنرانی خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه حضور در مدارس شاخص استان، دیدار کارکنان اوقاف استان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، برگزاری نمایشگاه وقف احسان ماندگار و برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در هفته وقف عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم اصحاب رسانه نیز اوقاف را در اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها همراهی کنند.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول