اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اصحاب رسانه استان سمنان

نخستین همایش «وقف و رسانه» فردا در سمنان برگزار می‏شود

نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان با حضور اصحاب رسانه سمنان و به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، روز پنج‏شنبه برگزار می‏شود.

نخستین همایش «وقف و رسانه» فردا در سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات برگزاری این همایش اظهار داشت: نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان، روز پنج‏شنبه، پنجم دی ماه و از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در سالن همایش‏های بانک کشاورزی- مدیریت شعب استان سمنان برگزار می‏شود.

حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی با تأکید بر اینکه در برهه کنونی رسانه‏ها اهمیت بسیاری در جامعه دارند و در زمان کنونی، اهمیت و جایگاه رسانه در تحولات اجتماعی دیگر بر کسی پوشیده نیست، خواستار توجه بیشتر مطبوعات و اصحاب رسانه به نهادینه‏سازی فرهنگ وقف و تسهیل در فرآیند تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: این نقش امروز بسیار محسوس بوده و اثرگذاری رسانه‏های ارتباط جمعی در راستای نهادینه‏سازی این سنت دینی در جامعه باید با همدلی و همکاری همه اصحاب رسانه روز به روز بیشتر شود.

وی افزود: رسانه‏ها محور توسعه و پیشرفت در هر کشور و جامعه‏ای محسوب می‏شوند و در دنیای امروز، بسیار لازم است تا این نقش بی‏بدیل به خصوص در تعلیم و تربیت مذهبی بیشتر آشکار شود و فعالیت‏ها با برنامه‏ریزی و دقت بهتری ادامه یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: فعالیت‏های رسانه‏ای و مطبوعاتی در راستای انتقال مفاهیم و معانی والای انسانی بسیار مهم بوده و در راستای تاثیرگذاری بر افکار عمومی باید در شرایط فعلی بیش از گذشته این توانمندی بالقوه بهره‏‏گیری شود.

واحدی بیان کرد: از همه خبرنگاران، دست‏اندرکاران مطبوعات و رسانه‏ها، مدیران رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاه‏های اجرایی، مدیران کل ادارات و نهادهای دولتی استان سمنان در جای جای این استان دعوت می‏شود تا در این مراسم حضور به هم رسانند و در راستای افزایش انگیزه رسانه‏ای‏های فعال در زمینه وقف و موقوفات بیش از گذشته سهیم باشند.

وی با تشریح بخش‏های مختلف نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان افزود: در حوزه رسانه‏های مکتوب و مجازی، بخش‏های خبر، مصاحبه، گزارش و بخش ویژه شامل مطالب مورد نظر این اداره کل در حوزه پیوند وقف و رسانه از منظر عکاسان خبری مد نظر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: در حوزه سمعی و بصری نیز برترین‏های گزارش و مستند تصویری تولید فعالان صدا و سیمای مرکز سمنان مورد ارزیابی قرار گرفته است که در همایش از برترین‏های آنها تقدیر می‏شود.

انتهای پیام/2249/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول