اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بهره‏گیری از نظرات کارشناسان

فعالیت‏های نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان آغاز شد

فعالیت‏های نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان در راستای بهره‏گیری از نظرات کارشناسان مرتبط با این حوزه آغاز شد.

فعالیت‏های نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مسئول برگزاری نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار کرد: همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان برای اولین بار در استان سمنان برگزار می‏شود و از این رو، پرداختن مؤثر و همه‏جانبه به ابعاد فعالیت‏های رسانه‏ای در حوزه وقف بسیار مهم و غیرقابل چشم‏پوشی است.

بهنام مطلبی ادامه داد: توسعه همکاری‏های رسانه‏ای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و رسانه‏های فعالی در داخل و خارج از این استان یکی از مهم‏ترین اهداف برگزاری نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان است که در قالب این ستاد دنبال می‏شود.

وی تصریح کرد: فعالیت‏های فرهنگی، ترویجی، آموزشی و اطلاع‏رسانی در حوزه وقف در استان سمنان با همکاری و تعامل مناسب همه خبرنگاران و اصحاب رسانه و دست‏اندرکاران و مدیران اداره اوقاف و امور خیریه استان سمنان و ادارات و کارشناسان شهرستانی به خوبی در حال پیگیری است.

مسئول برگزاری نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان افزود: با این وجود، باید رویه در استان ایجاد شود که رسانه‏ها ارتباط دائمی با بخش‏های مختلف اوقاف و امور خیریه استان سمنان داشته باشند و در این حوزه، توانمندی‏ها و فرصت‏های موجود شناسایی و به آن پرداخته شود.

مطلبی بیان کرد: در عین حال، باید مشکلات و تنگناهای پیش‏روی در این حوزه نیز با همکاری همه خبرنگاران و اصحاب رسانه به اطلاع مسئولان مرتبط در اوقاف و امور خیریه استان سمنان برسد تا در راستای رفع آن گام برداشته شود.

وی اضافه کرد: رسانه‏های ابزارهای قدرتمندی در راستای نهادینه‏سازی فرهنگ وقف در استان سمنان و البته سراسر ایران اسلامی هستند و امروز وظیفه داریم از این قابلیت‏ها به خوبی بهره ببریم.

مسئول برگزاری نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان با ابراز رضایت از همکاری رسانه‏های استان در انجام فعالیت‏های خیرخواهانه و نمودارسازی فعالیت‏های اوقاف و امور خیریه استان سمنان، از آنها برای حضور پرشور در نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان دعوت کرد.

مطلبی ادامه داد: همه متولیان این بخش باید بکوشند تا رویکرد مردم نسبت به موقوفات تا حد ممکن تغییر یافته و ترویج فرهنگ وقف در استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان نیز می‏کوشد تا یاری مسئولان اداره کل و اوقاف و امور خیریه استان را با اصحاب رسانه نشان دهد و بگوید که فعالیت‏های خبرنگاران، عکاسان و همه دست‏اندرکاران رسانه‏ای در این حوزه برایش مهم است.

انتهای پیام/2249/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول