اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار همدان خبر داد

توجه به فرهنگ وقف عامل توسعه همدان

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار همدان، وقف را یکی از محوری‌ترین عوامل توسعه استان دانست و گفت: اگر فرهنگ وقف، به درستی در مسیر خود هدایت شود آثار مطلوبی را در پی خواهد داشت.

توجه به فرهنگ وقف عامل توسعه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد هفته وقف استان همدان اظهار کرد: اگر سنت حسنه وقف در میان مردم نهادینه شود در آن صورت شاهد گرایش بیشتر مردم به سوی امور وقفی هستیم.

وی با تأکید بر تبیین و ترویج فرهنگ وقف در جامعه گفت: اداره اوقاف باید با برنامه‌های خوب و مطلوب مردم را در امور وقفی جذب کرده و زمینه بسط این فرهنگ حسنه را در جامعه فراهم کنند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه وقف یکی از محوری‌ترین موضوعات در توسعه استان است، افزود: اگر وقف در مسیر خود به درستی هدایت شود آثار آن در جامعه خود را به شکل مفید و مطلوب نشان خواهد داد.

وی یادآور شد: سخنرانان و مبلغان نیز در راستای ترویج فرهنگ وقف به مناطق مختلف اعزام شوند و با بهره‌گیری از اطلاعات خود در این زمینه مردم را به وقف تشویق کنند.

الهی‌تبار تأکید کرد: وقف یک سنت ماندگار است که متولیان وقف باید با برنامه‌ریزی و خلاقیت همه نهاد‌ها و سازمان‌ها مردم را در این امر مشارکت دهند.

وی در پایان سخنانش گفت: هفته وقف، فرصت ویژه‌ای است تا اداره اوقاف با استفاده از این فرصت به تشویق واقفان و اشاعه فرهنگ وقف در جامعه بپردازد.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول