اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی:

سرمایه‌گذاری بلندمدت در حوزه دامپزشکی به سلامت جامعه می‌انجامد

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: سرمایه‌گذاری بلندمدت در حوزه دامپزشکی به سلامت جامعه می‌انجامد.

سرمایه‌گذاری بلندمدت در حوزه دامپزشکی به سلامت جامعه می‌انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدسعید حسینی ظهر امروز در حاشیه دیدار سر زده از شبکه دامپزشکی شهرستان فراهان، اظهار داشت: عدم توجه به دامپزشکی، تبعات جبران‌ناپذیری برای سلامت جامعه در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تامین سلامت مردم و جامعه مهم‌ترین هدف سازمان دامپزشکی است و کارشناسان و بازرسان دامپزشکی وظیفه دارند در راستای تحقق این مهم تلاش کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی ادامه داد: دامپزشکی پیشرفت‌های قابل توجهی را بعد از پیروزی انقلاب در حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی و ارتقاء بهداشت عمومی داشته و امروز شاهد توسعه خدمات این نهاد هستیم.

حسینی با بیان اینکه خدمات گیرندگان دامپزشکی در دورترین نقاط استان نیز به راحتی از این خدمات استفاده می‌کنند، متذکر شد: دامپزشکی از جمله ارگان‌هایی است که به دلیل وظایف ذاتی به سراغ محروم‌ترین اقشار جامعه می‌رود و خدمات خود را در دور افتاده‌ترین مناطق ارائه می‌دهد.

گفتنی است؛ ظهر امروز مدیرکل دامپزشکی و جمعی از کارشناسان دامپزشکی استان مرکزی به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی مسائل و مشکلات به صورت سرزده از این شبکه بازدید کردند.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی همچنین در دیدار با امام جمعه شهرستان فراهان خواستار همکاری بیشتر مسئولین شهر در راستای ارتقاء بهداشت عمومی شهروندان و احداث کشتارگاه دام در شهرستان فراهان شد.

وی همچنین از مجتمع دامداری تلخاب و چند واحد گاوداری در روستاهای این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/87006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول