اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل و ترافیک باید افزایش یابد

استاندار قزوین ضمن تأکید بر افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل و ترافیک گفت: با افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش در مدت زمان کمتری می‌توان به اهدافی که در این بخش مدنظر است، دست پیدا کرد.

سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل و ترافیک باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در همایش روز ملی حمل و نقل که در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: موضوع حمل و نقل و ترافیک که به یکدیگر گره خورده‌اند از موضوعات جامع و اساسی هر جامعه‌ای است.

وی افزود: دلیل این اهمیت آن است که تمام حوزه‌های دیگر هر جامعه‌ای به نحوی مرتبط با موضوع حمل و نقل و ترافیک است.بنابراین مسئولان امر باید نگاه جامع و فرابخشی نسبت به بحث حمل و نقل و ترافیک داشته باشند.

روزبه ادامه داد: یکی از معضلاتی که در سطح کشور وجود دارد این است که موضوعاتی مانند بحث حمل و نقل و ترافیک که نیازمند نگاه و برنامه‌ریزی طولانی مدت هستند، با مشکلاتی روبرو هستند زیرا در بیشتر این موضوعات نگاه جامع در بین مسئولان نهادینه نشده است.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از موارد نظام اجرایی جامع و فرابخشی هستند، باید افرادی متولی این موضوعات شوند که به دور از تعصبات بخشی‌نگری فعالیت کنند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه مسئله ترافیک باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل و ترافیک در استان قزوین اقدامات مطلوبی صورت گرفته و پیشرفت‌های خوبی کسب شده است که جای بسی تقدیر دارد. انتظار می‌رود مسئولان این حوزه با برنامه‌ریزی دقیق کمیت و کیفیت این حوزه را با سرعت پیگیری کنند تا اقدامات بیشتری در این زمینه در استان صورت گیرد.

وی ضمن تأکید بر سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل و ترافیک گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل و ترافیک باید افزایش یابد تا بتوان در مدت زمان کمتری به اهداف مدنظر در این حوزه دست یافت.

استاندار قزوین با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در حوزه حمل و نقل و ترافیک بیان کرد: متخصصان و مسئولان حوزه‌های فرهنگی از فرهنگ‌سازی در حوزه حمل و نقل و ترافیک نباید غفلت کنند زیرا بدون فرهنگ‌سازی نمی‌توان معضل ترافیک را در جامعه برطرف کرد.تا زمانی که پدیده‌ای به نام پارک دوبله در بین مردم رواج داشته باشد، حتی با تعریض چند برابری خیابان‌ها و افزایش 10 برابری پارکینگ‌ها نیز نمی‌توان مشکل ترافیک را در سطح شهر برطرف کرد.

این مسئول اضافه کرد: از مسئولان مرتبط با این حوزه انتظار می‌رود ضمن جامع‌نگری و نگاه فرابخشی به این حوزه، با برنامه‌ریزی دقیق وارد عرصه عمل شوند تا هرچه سریع‌تر مشکلات مربوط به بحث ترافیک در استان مرتفع شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه طرح جامع ترافیکی شهر قزوین اقدام قابل تحسینی از سوی شهرداری است، عنوان کرد: شهرهایی مانند قزوین که از بافت تاریخی و فرهنگی غنی برخوردار هستند، اهمیت ویژه‌ای در اجرای طرح‌های مختلف مدیریت شهری دارند.

روزبه تصریح کرد: بنابراین مسئولان باید سعی کنند ضمن در نظر گرفتن این موضوع، در اجرای طرح جامع ترافیکی شهر قزوین نیز سرعت عمل داشته باشند.

انتهای پیام/77010/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول