اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

تشییع باشکوه شهدای گمنام در قلعه‌گنج ستودنی بود

فرماندار قلعه‌گنج گفت: مردم فهیم و صبور قلعه‌گنج با حضور پررنگ و ستودنی خود در تشییع دو شهید گمنام نشان دادند که فرهنگ شهادت را فراموش نکرده و حضور شهدا ارزشمندترین نقطه اتکای مردم است.

تشییع باشکوه شهدای گمنام در قلعه‌گنج ستودنی بود

ایوب فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: هر چند تشکر از حضور پررنگ و باشکوه مردم توسط خود شهدا انجام می‌شود، اما لازم دانستیم از این استقبال قدردانی کنیم.

وی گفت: مردم قدرشناس قلعه‌گنج و شهرها و روستاهای اطراف در مراسم استقبال، وداع و تشییع شهدای گمنام آن‌قدر حضور پررنگی را ایفا کردند که به خود بالیدیم که خدمتگزار این مردم هستیم.

فرماندار قلعه‌گنج بیان داشت: صحنه‌های به‌ یادماندنی این مراسم درس بزرگ و فراموش‌نشدنی برای مسئولان بود که هیچ‌وقت فراموش نکنند، این شهدا و شهدای شهرستان چه سهمی در پایداری انقلاب اسلامی داشته‌اند.

فلاحی افزود: مسئولیت ما سنگین‌تر از گذشته شده است و با مدد گرفتن از این شهدا باید نسبت به ادای تکلیف و انجام وظایف با دقت و سرعت بیشتری حرکت کنیم.

وی اذعان داشت: اربعین حسینی با وجود هوای سرد زمستانی آن‌قدر از حضور مردم گرم بود که به این نتیجه رسیدیم که حضور شهدا ارزشمندترین نقطه اتکای مردم است.

فرماندار قلعه‌گنج گفت: مردم روستاهای پلگی، هزارشاه، گنج‌آباد، سرخ‌قلعه، اهوان، تاریک‌ماه و دولاب در مسیر استقبال از شهدا حماسه آفریدند و با وجود اینکه فقط دو نقطه تعیین شده بود، کاروان شهدا مجبور به توقف شدند و این نشان از دلتنگی مردم و شهدا داشت.

وی عنوان کرد: مردم فهیم و صبور قلعه‌گنج نشان دادند، فرهنگ شهادت در راه استکبار را هرگز فراموش نکرده و نمی‌کنند و در زیر آسمان ولایت، زندگی را بر ذلت استعمار ترجیح می‌دهند.

انتهای پیام/80004/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول