اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آرامش لاله‌های گمنام در آغوش مردم منوجان + تصاویر

چشم مردمان منوجان امروز پر از اشک و اندوه بود و به شهدای گمنام ‌گفتند، شما نامدارترین شهدا هستید و آرامش را به شهرمان به ارمغان آوردید.

آرامش لاله‌های گمنام در آغوش مردم منوجان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، همزمان با اربعین حسینی، شهرستان شهیدپرور و انقلابی منوجان میزبان دو تن از لاله‌های پاک کربلای ایران و شهدای گمنام بود که با حضور مردم ولایی و عاشورایی و با شکوه و عظمت بی‌نظیری تشییع شدند.

شاید شما بابای شهید من باشید

چشم مردمان منوجان امروز پر از اشک و اندوه بود و به شهدای گمنام می‌گفتند، شما نامدارترین شهدا هستید و ما هم پدر و مادر و هم خواهر و برادر شما هستیم.

دختری با چشمان گریان خود روی تابوت شهدای می‌نوشت، شاید شما بابای شهید من باشید، دیگری می‌گفت، شهدا ما جز گناه چیز دیگری در کوله بارمان نداریم، شهدا ما شرمنده‌ایم.

در این مراسم تشییع خانواده معظم شهدا و بسیجیان حضور فعال داشتند و استقبال مردم بسیار پرشور بود که این حضور مردم نشان از دلبندی و پایبندی آنها به ارزش‌ها و آرما‌ن‌های این انقلاب است.

فضای معنوی بر منوجان حاکم شد

حجت‌الاسلام مجید پوراسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی منوجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان گفت: با حضور این شهدا فضای معنوی فوق‌العاده‌ای در شهرستان حاکم شده و امروز در تشیع این شهدا چشمی نبود که اشکبار نباشد و دلی نبود که در غربت این شهدا غمگین نشود.

وی با بیان اینکه حضور این شهدا مایه برکات معنوی فراوانی در شهرستان منوجان می‌شود، عنوان کرد: شهدای گمنام محل زیارت و عبادت جوانان و رهروان شهدا می‌شود.

شهدای گمنام جلوه‌ای از شهدای کربلا هستند

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگاری نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز با بیان اینکه اربعین جلوه‌ای الهی و تاریخی است، تصریح کرد: اربعین یعنی اینکه با مقاومت است که انسان پیروز میدان می‌شود.

وی ابراز داشت: شهدای گمنام جلوه‌ای از شهدای کربلا هستند و با وجود این شهدا پرچم استکبارستیزی به زمین نمی‌افتد و تا آخرین قطره خون خود مقاومت می‌کنیم.

رستگاری بیان داشت: در عرصه بین‌المللی به برکت خون شهدا استکبار جهانی را در بهت و حیرت قرار داده‌ایم، امروز استکبار جهانی از پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی و خون شهدا در هراس است و خون شهدا در رگ‌های ما جریان دارد.

به گزارش فارس، امروز مردم شهید پرور و ولایت‌مدار منوجان میزبان دو شهید گمنام 19 و 23 ساله بودند که در منطقه عملیاتی فاو عراق تفحص و در سال 67 به شهادت رسیدند.

...............................

گزارش از عبدالله سراجی

...............................

انتهای پیام/80006/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول