اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

شهدای گمنام را تکریم کنیم

فرماندار منوجان گفت: ما باید شهدای گمنام را تکریم کنیم، زیرا آنها برای اسلام جان خود را از دست داده‌ و در راه آرمان‌های انقلاب قدم برداشته‌اند.

شهدای گمنام را تکریم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: هدف قیام امام حسین (ع) بقای دین و احیای اسلام بوده است، ما امروز این شهدای گمنام را استقبال می‌کنیم، زیرا آنها جانشان را به خاطر امام حسین (ع) و اسلام از دست دادند.

وی بیان کرد: ما امروز میزبان دو  تن از بهترین لاله‌ها و مدافعان کشور و حریمان ولایت در شهرمان هستیم، گرچه اینها غریب هستند، اما با حضور همه مردم شهیدپرور منوجان آشنا می‌مانند.

تشکری عنوان کرد: ما باید شهدای گمنام را تکریم کنیم، زیرا آنها برای اسلام جان خود را از دست داده‌اند و در راه آرمان‌های انقلاب قدم برداشته‌اند.

وی تصریح کرد: اینها با لباس بسیار ساده بسیجی به شهادت رسیدند و در یک فضای معنوی قرار گرفتند و خدایی شدند و ما باید آنها را الگو قرار دهیم و توجه ما به مردم و خدمت به آنها باشد.

فرماندار منوجان گفت: مسئولان باید جایگاه خود را به عنوان مسئولیت برای رضای خدا داشته باشند و همه کارهای آنها باید برای مردم باشد، همان طور که شهیدان ما به خاطر دیگران از همه چیز می‌گذشتند ما نیز همین گونه باشیم.

انتهای پیام/80006/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول