اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه اربعین حسینی

منوجان در تب و تاب ورود لاله‎های گمنام است

فرماندار منوجان گفت: در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان مردم این خطه شهیدپرور در تب و تاب استقبال از لاله‎های گمنام هستند.

منوجان در تب و تاب ورود لاله‎های گمنام است

جهانگیر تشکری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در منوجان در زمینه آمادگی مردم این شهرستان برای استقبال از شهدای گمنام اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی با توجه به عشق و علاقه‎ای که مردم به شهدا و ارزش‎های انقلاب اسلامی و نظام دارند، استقبال چشمگیری از این لاله‏های گمنام حسینی صورت می‎پذیرد.

وی افزود: به ویژه کسانی که در راستای تحقق آرمان و اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش بسیاری کردند، حساسیت ویژه‎ای نسبت به نظام و این شهدا دارند که پس از سال‎ها غربت در گمنامی تمام به وطن بازگشتند.

تشکری تصریح کرد: مردم این شهدای گمنام را متعلق به خانواده خود می‎دانند و در نهایت مراسم استقبال بسیار خوب و قابل تحسینی برای آنان برگزار می‎کنند.

وی در زمینه اقدامات انجام شده برای تدفین و خاکسپاری شهدای گمنام ابراز داشت: آماده‎سازی مکان تدفین شهدا انجام شده و اطلاع‎رسانی لازم در سراسر شهرستان برای حضور گسترده و باشکوه مردم صورت گرفته است.

تشکری عنوان کرد: آماده‎سازی جایگاه برای اجرای برنامه‎های فرهنگی با همکاری مسئولان صورت گرفته و همچنین مراسم هفت و چهلم این شهدا برنامه‎ریزی شده است.

فرماندار منوجان بیان داشت: آماده‎سازی تمام دستگاه‏های اجرایی برای استقبال از شهدای گمنام، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، وداع با شهدا و همچنین برنامه روز تدفین همراه با عزاداری، مداحی و سینه‎زنی طراحی شده است.

تشکری تجمیع هیئت‎های مذهبی در مکان دفن شهدای گمنام را از جمله برنامه‎های دیگر ذکر و خاطرنشان کرد: به کسانی که بهترین عکس، فیلم، نقاشی، دلنوشته و دکلمه را با موضوع «شهدای گمنام» ارائه دهند، جوایزی اهدا می‎شود.

انتهای پیام/80006/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول