اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قلعه‌گنج خبر داد

برگزاری مسابقه طراحی گنبد قبور شهدای گمنام

شهردار قلعه‌گنج گفت: مسابقه طراحی گنبد قبور شهدای گمنام در قلعه‌گنج آغاز شده است و علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند در این زمینه با شهرداری قلعه‌گنج همکاری کنند.

برگزاری مسابقه طراحی گنبد قبور شهدای گمنام

سید رضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: بوستان بزرگ شهدا در مجموعه اداری شهرستان و در طرح تفصیلی توسعه شهر قلعه‌گنج گنجانده شده و با قدوم پر برکت شهدای گمنام ساخت آن آغاز شد.

شهردار قلعه‌گنج گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت 10 هکتار احداث می‌شود که مقبره شهدای گمنام با یک هکتار وسعت در آن گنجانده شده و توسط شهرداری ساخته می‌شود.

وی افزود: بلوار شهدای گمنام که در مجموعه اداری پیش‌بینی شده بود نیز با آمدن این شهدا با همکاری اداره راه و شهرسازی و شهرداری زیرسازی و آماده آسفالت شده است.

حسینی تصریح کرد: در این مجموعه عظیم تفریحی و سیاحتی از خدمات کامل سرگرمی استفاده و امیدواریم به برکت خون شهدا بتوانیم با اعتبارت شهرداری هر چه سریع‌تر این بوستان را آماده و به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار قلعه‌گنج بیان داشت: با توجه به اینکه مجموعه سیاحتی شهدای گمنام در بهترین نقطه جغرافیایی شهر واقع شده است، می‌تواند توسعه همه جانبه‌ای را در ساماندهی بسیاری هنجارهای اجتماعی ایجاد کند.

وی افزود: با توجه به اینکه افتخار بزرگی نصیب مردم شهیدپرور قلعه‌گنج شده، امیدواریم گام بزرگی در پیشرفت امور فرهنگی و سیاحتی شهرستان برداشته شود.

شهردار قلعه‌گنج خاطرنشان کرد: مسابقه طراحی گنبد قبور شهدای گمنام آغاز شده است و مهندسان و طراحان سراسر کشور می‌توانند در این زمینه با شهرداری قلعه‌گنج همکاری و در این مسابقه معنوی شرکت کنند.

به گزارش فارس، همزمان با اربعین حسینی پیکر دو شهید گمنام در شهر قلعه‌گنج تشییع و در بوستان عظیم شهدا به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/80004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول