اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم:

مسئولان از ارائه آمارهای نادرست به مردم خودداری کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: مسئولان از ارائه آمارهای نادرست به مردم خودداری کنند.

مسئولان از ارائه آمارهای نادرست به مردم خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام احمد غلامی شنبه شب در نشستی در جمع مدیران دستگاه‌های دولتی به موضوع خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) در خصوص خدمت به مردمی که جز خدا یار و یاوری ندارند به صراحت تاکید کرده و این نشان از اهمیت اسلام نسبت به خدمت بی‌منت به مردم دارد.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان آمارهای عجیب و غریبی به مردم می‌دهند، گفت: آماری که به مردم ارائه می‌شود باید با درستی همراه باشد و از دادن آمارهای اشتباه به مردم خودداری شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم ادامه داد: یکی از آمارهای غلطی که به مردم داده می‌شود مربوط به پیشرفت فیزیکی پروژه پل خلیج فارس است که یک بار میزان پیشرفت را 30 درصد و یک بار پنج درصد اعلام می‌کنند.

به گفته وی، مسئولان هر قدر با مردم صداقت داشته باشند به همان اندازه از مردم محبت خواهند دید و اگر مسئولی کار مردم را به موقع انجام ندهد و آن را به روزهای بعد موکول کند از جانب مقامات عالی شهرستان توبیخ خواهد شد و ارزش و جایگاه مردمی خود را نیز از دست می‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم با اشاره به برگزاری آئین‌های ماه محرم و صفر توسط مردم قشم همچنین از امام جمعه اهل سنت قشم که در یکی از خطبه‌های نماز جمعه امام حسین (ع) را چراغ هدایت بشر دانست تقدیر کرد و گفت: شیعه و اهل سنت قشم ارادت خاصی نسبت به ائمه (ع) دارند.

وی تصریح کرد: همه می‌دانیم حضرت اباعبدالله (ع) برای حفظ دین و احیای امر به معروف و نهی از منکر همه هستی خود را تقدیم اسلام عزیز کرد و امروز باید در برپایی آئین‌های اربعین حسینی همه مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام/88001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول