اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم

نمایشگاه نقاشی کیمیا در قشم برپا شد

نمایشگاه هنرجویان نقاشی و طراحی کیمیا در نگارخانه آفتاب مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برپا شد.

نمایشگاه نقاشی کیمیا در قشم برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، نوشین کنف دوست، مدیر گروه نقاشی و طراحی کیمیا عصر امروز در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف و نحوه برگزاری این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه 15 هنرجو با بیش از 150 اثر با سبک‌های امپرسیونیسم، کوبیسم، رئالیسم و با تکنیک های مداد رنگی، گواش و آکرولیک حضور دارند.

وی با اشاره به سابقه دوره‌های آموزشی نقاشی در قشم، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه آموزشگاه کیمیا به مدت 15 سال است که در قشم به کار آموزش نقاشی و طراحی می‌پردازد و آثار این گروه در نمایشگاه برای دومین بار است که در معرض دید عموم و به صورت رایگان برای علاقمندان به این هنر به نمایش درمی‌آید.

این فعال هنری، بیان داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها بالا بردن سطح کیفی قدرت قلم و آشنایی با طراحی و مبانی رنگ به طور حرفه‌ای و شناخت حرفه‌ای اجزای طبیعت بوده است که پس از این با همکاری مدیریت ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تا پایان دی ماه جاری این گروه در همین نمایشگاه کارگاه تئوری و عملی خود را با شعار آشنایی با سبک کوبیسم ادامه خواهد داد و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند در جلسات تئوری و عقیق سبک کوبیسم با ما همراه شوند.

کنف‌دوست در پایان ضمن تقدیر از مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد قشم اظهار داشت: نمایشگاه بعدی را با اختصاص به آثار کوبیسم در اسفند ماه راه‌اندازی و از عکاسانی که از منظر قشم عکاسی می‌کنند جهت همکاری با این گروه فرهنگی دعوت می‌کنیم.

به گزارش فارس؛ این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس در نگارخانه آفتاب مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تا پایان دی ماه برپا خواهند ماند.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول