اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

مدیر ورزش قشم مشاور شهردار بندرعباس شد

مهدی جهانبخش مدیر ورزش و جوانان شهرستان قشم، طی حکمی به عنوان مشاور شهردار بندرعباس در امور ورزشی منصوب شد.

مدیر ورزش قشم مشاور شهردار بندرعباس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، طی حکمی از سوی عباس امینی‌زاده شهردار بندرعباس، مهدی جهانبخش به عنوان مشاور ورزش و جوانان شهردار بندرعباس انتخاب شد.

در این حکم آمده است: با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی در ورزش بدین وسیله به عنوان مشاور اینجانب در امر ورزش و جوانان منصوب می‌شوید، امید است با اتکا به خداوند منان و بهره‌گیری از آن تجارب در جهت خدمت به مردم شریف بندرعباس و تقویت روحیه امید و نشاط و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب موفق و مؤید باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس، جهانبخش با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه‌ریزی در ورزش، دارای سابقه فعالیت‌های مختلفی از قبیل قهرمانی و رکورد دار کشور در رشته دوومیدانی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، قهرمانی مسابقات نجات غریق کشور، عضو و مسئول کمیته علمی پژوهشی شورای عالی ورزش استان، مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد بندرعباس، معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان، سرپرست هیئت ژیمناستیک استان، مدرس دانشگاه‌های آزاد استان، مدیر اداره ورزش و جوانان قشم و سرپرست تیم ملی دوومیدانی است.

انتهای پیام/88001/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول