اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مدیران باشگاه‌ها تأکید شد

ضرورت تشکیل اتحادیه باشگاه‌های ورزشی در قشم

مدیران باشگاه‌های بخش مرکزی قشم بر ضرورت ایجاد تشکیلات سازمان یافته تحت عنوان اتحادیه باشگاه‌های ورزشی در این جزیره تأکید کردند.

ضرورت تشکیل اتحادیه باشگاه‌های ورزشی در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مدیران باشگاه‌های بخش مرکزی عصر امروز در فرهنگ‌سرای روستای کوشه، با هدف تأکید بر آگاهی‌بخشی به ضرورت ایجاد تشکیلات سازمان یافته با حضور نماینده بخشداری و نائب رئیس شورای بخش مرکزی تشکیل جلسه دادند.

صالح سفاری، نایب رئیس شورای بخش مرکزی در این نشست گفت: اتحادیه باشگاه‌ها در زمینه کمک و مساعدت به رشد، توسعه و شکوفایی باشگاه‌های قشم می‌تواند در جهت اعتلای ورزش از محل درآمدهای حاصله و کمک‌های سازمان‌ها و نهادهای مختلف اقدام کند.

وی اضافه کرد: تأمین حقوق باشگاه‌های عضو در زمینه معنوی و مادی، همکاری با باشگاه‌های عضو و اتخاذ تدابیر مقتضی برای جلوگیری از هرگونه اختلاف که ممکن است بین باشگاه‌ها بروز کند، نیز باید مدنظر باشد.

این مسئول تأکید کرد: تشکیل تیم فوتبال منتخب بخش مرکزی و برنامه‌ریزی، هدایت و کنترل مسابقات فوتبال باشگاه‌ها با هماهنگی مبادی ذی‌ربط و انتخاب هفت نفر از اعضا هیئت موسس در اداره ورزش و جوانان قشم از اولویت‌های دیگر این اتحادیه می‌تواند باشد.

ابراهیم پرواز، نماینده بخشدار مرکزی قشم نیز در این نشست با بیان اینکه ورزش در اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، بیان داشت: کمیته‌های ورزشی بخش مرکزی در عرصه خدمت رسانی به جوانان جایگاه مهمی دارند و باید با تمام توان در این جایگاه خدمت رسانی و فعالیت کرد چرا که جایگاه جوانان در جامعه مهم و حیاتی است.

نماینده بخشدار مرکزی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی صحیح در امور ورزشی و با تدبیر می‌توان یک مجموعه فعال، پویا و با نشاط داشته باشیم.

وی اضافه کرد: از اهمیت اتحادیه ورزشی این است که می‌تواند در احیا ورزش‌های بومی محلی در بین جوانان جامعه نقش اساسی ایفا کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شورای ورزشی باید استعدادهای درخشان در حوزه ورزشی در روستا را شناسایی و با اهتمام ویژه در شکوفایی حمایت از این استعدادها باعث پویایی در بین جامعه روستایی شود.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول