اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قشم:

نقش جزیره لارک در گردشگری می‌تواند پررنگ‌تر باشد

فرماندار شهرستان قشم گفت: جزیره لارک می‌تواند در حوزه اقتصادی و گردشگری نقش پررنگ‌تری داشته باشد.

نقش جزیره لارک در گردشگری می‌تواند پررنگ‌تر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم؛ مسعود سالاری شنبه‌شب در جمع مدیران ادارات شهرستان گفت: استاندار هرمزگان طی مدت کوتاه مسئولیت خود و در دو نوبت سفر به جزیره قشم، بر حل مشکلات مردم تأکید داشتند.

وی افزود: استاندار همچنین در بازدید از پروژه مسکن مهر قشم، بر اتمام این طرح با هدف خانه دار شدن مردم نیازمند تاکید کرد و از این رو امیدواریم همه دستگاه‌های مرتبط با ورود به این موضوع هرچه زودتر در رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان قشم به بهره‌برداری از پروژه آب رسانی به روستای رمچاه با حضور استاندار هرمزگان اشاره کرد و گفت: آب شیرین‌کن رمچاه با اعتبار بیش از 66 میلیارد ریال و با ظرفیت تولید 1200 متر مکعب آب در روز با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

وی ادامه داد: با 12 کیلومتر شبکه لوله گذاری داخلی، جمعیت حدود چهار هزار نفری روستای رمچاه قشم از نعمت آب شرب شیرین و بهداشتی برخوردار شد.

فرماندار شهرستان قشم به موضوع آسفالت معابر قشم که در این جلسه مطرح شد، اشاره کرد و متذکر شد: شهردار و شورای اسلامی شهر قشم بودجه مربوط به این موضوع را برآورد کنند و اگر نیاز به تخصیص اعتبار بود در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار برگزار خواهد شد، مطرح کنید.

سالاری همچنین به موضوع نصب سرعت‌گیرهای غیر استاندارد در بعضی مسیرها به ویژه در مسیرهای جاده‌ای که احتمال تصادف را بالا می‌برد اشاره و تأکید کرد: اگر نصب سرعت‌گیرهای غیر استاندارد بدون کارشناسی انجام شده باشد با متخلفان برخورد خواهد شد.

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود، ایجاد تغییرات در سطح مدیریت‌ها از سوی استاندار هرمزگان را امری اجتناب ناپذیر دانست و گفت: همه مسئولان تا آخرین ساعاتی که در سمت خود قرار دارند، باید منشا خدمت به مردم باشند و هیچ مدیری حق ندارد به بهانه‌های واهی، مردم را پشت درهای بسته نگه دارد.

وی با اشاره به برگزاری شورای اداری در جزیره لارک و مصوباتی که در خصوص توسعه این جزیره گرفته شد، گفت: جزیره لارک با اجرای مصوبات اخیر می‌تواند بیش از پیش در حوزه جذب گردشگر و ارتقای رونق اقتصادی موفق شود.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول