اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در هفته سودآموزی صورت می‌گیرد

تجلیل از فعالان سوادآموزی تاکستان‌

معاون سودآموزی آموزش و پرورش شهرستان تاکستان گفت: در هفته سودآموزی از فعالان سوادآموزی این شهرستان تجلیل می‌شود.

تجلیل از فعالان سوادآموزی تاکستان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، عزیزالله رحمانی عصر امروز در جلسه سوادآموزی این شهرستان اهمیت سوادآموزی در قشرهای بی‌سواد را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ارائه برنامه‌های سوادآموزی و راهکارهای اجرایی در آن نیازمند برنامه‌سازی است که در هفته نهضت سوادآموزی برنامه‌های قابل توجه در تاکستان در نظر گرفته شده است.

وی ضرورت تشکیل ستاد سوادآموزی و کمیته اجرایی در هفته سوادآموزی را مهم خواند و افزود: درج پیام کوتاه از امام خمینی (ره) در سربرگ نامه‌ها و برگزاری نشست خبری پیرامون سوادآموزی جزو برنامه‌های مفید برای هفته سوادآموزی است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش تاکستان ادامه داد: تجلیل از فعالان سوادآموزی، برگزاری همایش مدیران همراه با قبول شدگان دوره انتقال، تجلیل از خانواده شهدا با شرکت کارشناسان آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی، هماهنگی با ستاد نماز جمعه برای سخنرانی، کوهپیمایی کارکنان و زیارت قبور شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان جزو دیگر اولویت‌های هفته سوادآموزی تاکستان است.

رحمانی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در ایام بزرگداشت هفته سوادآموزی در تاکستان بر ضرورت توجه به علم در جامعه امروز تأکید کرد.

معاون پرورشی آموزش و تاکستان نیز در ادامه از برگزاری کمیته مدیران مدارس مروج سلامت مدارس تاکستان خبر داد و ابراز داشت: ارائه گزارش نتایج و برنامه‌های مروج سلامت از سال 89 تا سال جاری در مدارس تاکستان در این کمیته صورت گرفته است.

علی طاهرخانی خواستار تهیه و تنظیم مستندات لازم در مدارس تاکستان شد و گفت: برنامه مروج سلامت با اهداف ارزشمند در 24 آموزشگاه منطقه تاکستان اجرا شده است.

وی اهمیت آموزش بهداشت در مدارس را مهم دانست و تصریح کرد: لزوم تدوین برنامه عملیاتی از سوی مدیران امری ضروری است و آموزش‌های لازم در مورد بهداشت روان و جلوگیری از اختلالات رفتاری در دانش‌آموزان باید اجرایی شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش تاکستان همچنین از برپایی نشست مربیان پرورشی مقاطع تحصیلی مدارس با محور آسیب‌شناسی سبک زندگی از دیدگاه اسلام خبر داد و ابراز داشت: این برنامه در کانون شهید باهنر شهرستان تاکستان برگزار شده است.

طاهرخانی تحلیل و بررسی برنامه‌ها و اقدامات حوزه پرورشی را در مدارس خواستار شد و اضافه کرد: اهمیت توجه به امور پرورشی از جمله نماز جماعت، کتابخانه‌ها و مسابقات پرورشی در اولویت برنامه‌های مدارس تاکستان باید قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت آسیب‌شناسی اجتماعی و ارائه راه‌های جلوگیری از جنگ نرم مدارس عنوان کرد: اهمیت امور مربوط به کتابخانه‌ها و مطالعه در مدارس تاکستان باید مورد توجه قرار داشته و پیگیری شود.

انتهای پیام/77005/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول