اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه:

نهضت سوادآموزی کهگیلویه برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی گام‌های مؤثری برداشته است

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: نهضت سوادآموزی کهگیلویه برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی گام‌های مؤثری برداشته است.

نهضت سوادآموزی کهگیلویه برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی گام‌های مؤثری برداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز جلسه توجیهی آموزشی روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و مدیران مجتمع‌های آموزشی با حضور معاون آموزشی دفتر مرکزی نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش کشور در محل کانون شهید باهنر دهدشت برگزار شد.

در این نشست؛ فریدون فاطمی‌زاده به بیان گزارشی از فعالیت‌های نهضت سوادآموزی در شهرستان کهگیلویه پرداخت و خواستار همکاری آحاد جامعه با آموزش و پرورش به منظور ریشه کن کردن بی‌سوادی در منطقه شد.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه، اظهار داشت: انتظار می‌رود با همکاری و تلاش و سعی کامل دست در دست هم بدهیم تا بتوانیم گامی مؤثر در ریشه‌کنی بی‌سوادی برداشته باشیم و به فرمایش رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

این مسئول ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) با درک عمیق از مشکلاتی ‌که در اثر بی‌سوادی مردم در جامعه ایجاد شده بود، در هفت دی سال 1358 فرمان تشکیل نهضت سواد آموزی را صادر کردند که از جمله کارهای حکیمانه ایشان بود که تحولی بزرگ در کشور ما پدید آورد.

فاطمی‌زاده خاطرنشان کرد: حرکت سوادآموزی و مبارزه با بی‌سوادی با توجه به فضای انقلابی جامعه، با همکاری تمامی نهادهای مردمی از قبیل مساجد، کمیته‌های انقلاب، بسیج مستضعفین، کانون‌های فرهنگی، به صورت گسترده، اقدام به تشکیل کلاس‌های سوادآموزی در تمامی فضاهایی که امکان تشکیل کلاس در آن‌ها وجود داشت، کردند.

وی اضافه کرد: فعالیت‌ نهضت سوادآموزی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار خوب و مؤثر بود و برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در شهرستان گام‌های خوبی برداشته شده است.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول