اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی‌ کوهبنان‌ عنوان کرد

آمادگی ناجا در برگزاری دوره‌های‌ آموزشی برای خانواده‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: فرماندهی انتظامی کوهبنان آماده برگزاری دوره‌های آموزشی‌ قوانین و مقررات و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برای والدین و دانش‌آموزان کوهبنانی است.

آمادگی ناجا در برگزاری دوره‌های‌ آموزشی برای خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان،‌ محسن صیفوری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان پیرامون سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان کوهبنان اظهار داشت: تعدادی از رانندگان آژانس‌های درون شهری که در خدمت دانش‌آموزان هستند، برخلاف مقررات راهنمایی و رانندگی اقدام به جابه‌جایی بیش از ظرفیت دانش‌آموزان می‌کنند.

وی افزود: سعی شده است در چند‌ مرحله به رانندگان متخلف تذکر داده شود که در صورت عدم توجه، خودروی متخلفان توقیف‌ و طبق مقررات با راننده متخلف برخورد می‌شود‌.

صیفوری تصریح کرد: باید به دانش‌آموزانی که از موتورسیکلت برای رفت و آمد به مدرسه استفاده می‌کنند، توصیه‌های لازم برای استفاده از کلاه ایمنی صورت گیرد تا در صورت وقوع حادثه کمتر دچار مشکل شوند‌.

وی گفت:‌ فرماندهی انتظامی کوهبنان آمادگی دارد تا با همکاری آموزش و پرورش نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی‌ ‌قوانین و مقررات و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برای والدین و دانش‌آموزان کوهبنانی اقدام کند تا بخشی از مسائل و مشکلات رفع شود. 

انتهای پیام/80012/ق10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول