اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار:

یک میلیارد ریال مساعدت به خانواده‌های نیازمند انجام شده است

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: در سال‌جاری بیش از یک میلیارد و 563 میلیون ریال مساعدت موردی به خانواده‌های تحت حمایت و افراد نیازمند توسط این نهاد پرداخت شده است.

یک میلیارد ریال مساعدت به خانواده‌های نیازمند انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد اردبیل، طاهر مهدی‌پور اظهار داشت: مبلغ پرداختی از محل اعتبارات امدادی و دولتی است که در اختیار 783 خانوار از مددجویان تحت حمایت و همچنین افراد نیازمند قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به یک میلیارد و 239 میلیون ریال از محل کمک‌های امدادی برای مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است، تصریح کرد: این مبلغ در اختیار 704 خانوار از مددجویان قرار گرفته است.

مهدی‌پور با اعلام اینکه نزدیک به 324 میلیون ریال نیز از اعتبارات دولتی برای رفع مشکلات نیازمندان پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: این مبلغ برای رفع مشکلات اساسی تعداد 79 خانوار از نیازمندان پرداخت شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه مشکلات اساسی خانواده‌ها براساس نیازسنجی و اولویت‌بندی توسط امدادگران انجام می‌گیرد، اضافه کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده مساعدت‌های موردی در اختیار مستمندان قرار می‌گیرد تا مشکلات اساسی آنان را رفع کند.

وی بیان کرد: مساعدت‌‌های موردی جهت رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند که مواردی از قبیل درمانی، معیشتی، تحصیلی و... گریبان آنان را گرفته، پرداخت شده است. 

بهره‌مندی 530 خانوار تحت حمایت کمیته امداد پارس‌آباد از بیمه‌های تأمین اجتماعی

مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: تعداد 530 خانواده‌ تحت حمایت این نهاد در قالب یک‌هزار و 386 نفر از حق بیمه تأمین اجتماعی و سرانه‌ درمان برخوردار هستند.

صمد کریمی افزود: در سال‌جاری قریب به سه میلیارد ریال بابت حق بیمه‌ مددجویان تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه از این تعداد 320 خانوار مجریان طرح‌های خوداشتغالی و خودکفایی هستند، تصریح کرد: همچنین تعداد 210 نفر از زنان سرپرست خانوار نیز از خدمات بیمه‌ای کمیته‌ امداد بهره‌مند شده‌اند.

کریمی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: توسعه‌ بیمه‌های تأمین اجتماعی گام راهبردی و اساسی این نهاد مقدس در امر توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش و فقرزدایی از جامعه است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اقدامات کمیته امداد در مورد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت بیان کرد: ترویج و تشویق خانواده‌های تحت پوشش به فرهنگ کار و تلاش و همچنین وجود بیمه‌های تأمین اجتماعی می‌تواند آینده‌ مطمئن اقتصادی و اجتماعی را برای آنان به ارمغان آورده و موجب خودکفایی آنان شود.

انتهای پیام/62001/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول