اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر تاکید کرد

ضرورت آشنایی خانواده‌ها با آسیب‌های طلاق

فرماندار بابلسر با تاکید بر ضرورت آشنایی خانواده‌ها با آسیب‌های طلاق گفت: با توجه به اینکه آموزش خانواده‌ها بسیار حائز اهمیت است اما به این بخش توجه نشده است.

ضرورت آشنایی خانواده‌ها با آسیب‌های طلاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، کریم سجادی امشب در نشست با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار داشت: تلاش نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون این است که بانوان را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد از جمعیت کشور ما را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: زنان نقش مهمی در توسعه پایدار جامعه دارند پس سعی کنیم نقش و جایگاه زن را همان‌گونه که است معرفی کنیم.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه در حال حاضر بحث طلاق یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به طور جدی پیگیری شود، تصریح کرد: مشکل طلاق به حدی عمیق است که اقدامات ما جوابگو نیست.

سجادی با بیان اینکه باید برنامه راهبردی در کشور اندیشیده شود، گفت: وقتی طلاق در خانواده‌ای اتفاق افتد متضرر اصلی آن بانوان هستند.

وی افزود: در این امر حدود 90 تا 95 درصد از بانوان چه در حوزه اجتماعی، شخصیتی یا مالی با مشکل مواجه می‌شوند که باید با تنظیم برنامه راهبردی برای آن راه حل اساسی در نظر گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با تاکید بر آموزش خانواده‌ها عنوان کرد: با توجه به اینکه آموزش خانواده‌ها بسیار حائز اهمیت است اما به این بخش توجه نشده است.

سجادی با بیان اینکه به بحث هدفمندی یارانه‌ها توجه شود گفت: در بعضی خانواده‌ها سرپرست خانواده معتاد است و به محض اینکه یارانه پرداخت می‌شود آن را صرف خوش‌گذرانی‌های خود می‌کند که این امر مشکلاتی برای اعضای دیگر خانواده که هیچ درآمدی ندارند به وجود می‌آورد.

فرماندار بابلسر عنوان کرد: بهتر است به محض اینکه سرپرست خانواده با چنین مشکلی مواجه شد این صلاحیت را از وی گرفته و به اعضای دیگر خانواده دهیم.

انتهای پیام/86010/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول