اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان‌ اعلام کرد

برگزاری جشن پایان بی‌سوادی در کوهبنان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: تا پایان سال جاری جشن پایان بی‌سوادی در ‌شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن پایان بی‌سوادی در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد نیکخواه پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان اظهار داشت: با همکاری ادارات‌، نیروهای نظامی و انتظامی مانور زلزله با هدف آموزش و پناه‌گیری صحیح در تمام‌ مدارس شهرستان کوهبنان برگزار شد.

وی بیان داشت: به همت شهرداری کوهبنان تمام کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به مدارس که به دلیل کانال‌برداری توسط شرکت گاز دچار مشکل شده بودند، لکه‌گیری و آسفالت شدند‌.

نیکخواه گفت: به همت فرمانداری یک دوره مسابقه تحقیق پیرامون مفاخر‌، مشاهیر‌، علما و شهدای شهرستان در مدارس و دانشگاه‌های شهرستان کوهبنان در حال برگزاری است که مورد استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان واقع شده است‌.

وی با اشاره به کاهش آمار بی‌سوادی در کوهبنان تصریح کرد: در حال حاضر شش کلاس در کوهبنان، بخش طغرالجرد و دهستان جور پذیرای سواد‌آموزان است که در این راستا 91 نفر بی‌سواد‌،21 نفر تحکیم و 27 نفر سوادآموز هستند که در مجموع 139 نفر در این طرح جای دارند‌.

نیکخواه خاطر ‌نشان کرد: بارها حضرت امام و مقام معظم رهبری بر برچیده شدن بی‌سوادی در کشور تاکید داشتند، لذا همه باید تمام همت خود را به کار ببریم تا در پایان سال جاری شاهد برگزاری جشن بی‌سوادی در کوهبنان باشیم‌.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان دیدار با امام جمعه‌، اختصاص بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به اهمیت سواد‌آموزی‌، تکریم از سوادآموزان را از مهمترین برنامه‌های هفته سواد‌آموزی در کوهبنان عنوان کرد.

وی گفت: طی سال‌های گذشته بارها شاهد افتخارآفرینی دانش‌آموزان و همکاران شهرستان در مسابقات و المپیادهای مختلف در سطح کشور و استان کرمان بوده‌ایم و به مناسبت هفته پژوهش 22 طرح پژوهشی همکاران فرهنگی از اداره کل آموزش و پرورش به کشور راه پیدا کرده‌اند که ‌شهین مرتضی‌پور به عنوان رتبه اول کشوری و صدیقه امیری به عنوان رتبه دوم استانی انتخاب شدند.

انتهای پیام/80012/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول