اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

ریشه‌کنی بیسوادی در چهارمحال و بختیاری نیازمند تعامل مسئولان است

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: روسای ادارات شهرستان‌ها ارتباط خود را با معاونت سوادآموزی تقویت کنند تا با پیگیری و برنامه‌ریزی منسجم‌تر ریشه‌کنی بی‌سوادی در استان را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

ریشه‌کنی بیسوادی در چهارمحال و بختیاری نیازمند تعامل مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا کریمیان پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی روسای مناطق 17گانه این استان، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور رشادت‌های دلیرمردانی است که مردانه در جبهه‌ها حضور یافتند، در این میان قشر فرهنگیان نیز بسیج‌گونه در میدان فعالیت حضور داشتند.

وی از کسب رتبه عالی آموزش و پرورش استان در پروژه مهر خبر داد و گفت: کسب این رتبه مرهون تلاش‎های روسای مناطق 17گانه استان است که از آنان تقدیر خواهد شد.

کریمیان با تأکید بر ریشه‌کنی بیسوادی در استان، افزود: روسای ادارات شهرستان‌ها ارتباط خود را با معاونت سوادآموزی تقویت کنند تا با پیگیری و برنامه‌ریزی منسجم‌تر ریشه‌کنی بی‌سوادی در استان را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری نماز جماعت با حضور ائمه جمعه شهرها در مدارس خبر داد و گفت: تمامی مدارس در مناطق و نواحی استان باید نمازهای جماعت خود را با حضور ائمه جماعت برگزار کنند تا در یک ثواب دسته‌جمعی شریک شوند.

به گزارش فارس، نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر روسای ادارات و مناطق 17گانه این استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و معاونین ایشان در اردوگاه شهید بهشتی شمس‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول