اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

ریشه کن کردن بی‌سوادی نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌ها است

فرماندار یزد، ریشه‌کن کردن بی‌سوادی را نیازمند عزم جدی تمامی دستگاه‌های اجرایی در استان و شهرستان یزد دانست.

ریشه کن کردن بی‌سوادی نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی، بعد از ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی سواد آموزی شهرستان یزد با تقدیر از اقدامات انجام شده برای باسواد کردن بیسوادان در شهرستان یزد اظهار داشت: شورای راهبردی باید تلاش کند تا باسوادی کامل در شهر یزد محقق شود.

وی با بیان اینکه ریشه کن کردن بی‌سوادی نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌ها است، بیان کرد: ریشه کنی بی‌سوادی زمانی اتفاق می‌افتد که همه با یک بسیج همگانی به دنبال آن باشند که در همین راستا اداره کل آموزش و پرورش و معاونت سواد آموزی می‌توانند با ارائه مدل‌های مختلف مبارزه با بی‌سوادی، در این مسیر پیشقدم باشند.

فرماندار یزد اظهار داشت: تحقق باسوادی کامل در شهر یزد کار سختی نیست و رسیدن به این هدف با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها با سوادآموزی استان، شدنی است.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان یزد نیز در این جلسه  با اشاره به فراهم بودن زمینه رسیدن به باسوادی کامل در استان به ویژه شهر یزد، بر ضرورت همراهی دستگاه‌های مرتبط تأکید کرد.

مرآت امین الرعایا، نقش بخشداران و دهیاران را در این راستا مهم خواند و از فرماندار یزد خواست: زمینه بهره‌مندی از مشارکت و هم‌فکری همه جانبه دهیاران و بخشداران را فراهم شود.

به گزارش فارس، استان یزد هم‌اکنون پس از استان سمنان در رتبه دوم باسوادی کشور قرار دارد و تقریبا 99 درصد جمعیت 10 تا 49 سال استان یزد باسواد هستند.

انتهای پیام/2464/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول