اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

اجرای 1000 برنامه در ایام دهه فجر

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه سال گذشته بیش از یک‌هزار برنامه در ایام دهه فجر اجرا شد، گفت: در سال‌جاری نیز تعداد برنامه‏‌ها کمتر از این رقم نخواهد شد.

اجرای 1000 برنامه در ایام دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام‏‌الله دهه فجر اظهار داشت: باید مردمی کردن مراسمات ویژه ایام دهه فجر مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه دستگاه‎های مختلف اجرایی وظایف خود را در ایام دهه فجر انجام می‏‌دهند باید برای مردمی شدن مراسم‏‌ها تلاش شود، خاطرنشان شد: انقلاب اسلامی مال مردم است و باید یک جشن باشکوهی در این ایام برگزار شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در همه پایگاه‏‌های بسیج نیز در ایام دهه فجر برنامه‏‌هایی به صورت مردمی اجرا می‏‌شود، تصریح کرد: سال گذشته بیش از یک‌هزار برنامه به مناسبت این ایام توسط بسیج اجرا شد که در سال‌جاری نیز تعداد برنامه‏‌ها کمتر از این نخواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه بصیرت‌افزایی در نسل جوان در برنامه‏‌های سال‌جاری به مناسبت ایام‏‌الله دهه فجر مورد توجه باشد، اضافه کرد: به منظور استفاده از هادیان سیاسی نیز در این مقطع برنامه‏ریزی‏‌هایی صورت گیرد.

کرمی با تاکید بر اینکه از حضور افرادی که در دوران انقلاب اسلامی فعالیت داشته و همچنین از خانواده شهدا در ایام دهه فجر استفاده شود، ادامه داد: با توجه به عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وضعیت حساس سیاسی باید برنامه‏‌های دهه فجر سال‌جاری پر شورتر و با عظمت بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول