اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک اهواز خبر داد

اتمام پروژه خیابان سلمان فارسی در دهه فجر امسال

شهردار منطقه یک اهواز از اتمام پروژه خیابان سلمان فارسی (نادری) در دهه فجر امسال خبر داد.

اتمام پروژه خیابان سلمان فارسی در دهه فجر امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز داوود دارابی در بازدید از پروژه خیابان سلمان فارسی (نادری) که صبح امروز انجام شد اظهار کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح سه میلیارد تومان از منابع شهرداری پیش‌بینی شده است که در حال حاضر یک میلیارد و 500 میلیون تومان آن هزینه شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر چهار پیمانکار و 16 اکیپ اجرایی شبانه‌روزی در حال کارکردن بر روی این پروژه هستند تا در موعد مقرر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

شهردار منطقه یک اهواز افزود: تمامی استعلام‌ها از سازمان‌های آب، برق و گاز انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. همچنین زیرسازی شبکه برق زیر زمینی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ زیباسازی برنامه‌های متفاوتی برای این پروژه داریم افزود: موضوع نصب سایبان برای خیابان سلمان فارسی منتفی شده است و قصد داریم تنها از پوشش درختی استفاده کنیم.

دارابی طول خیابان سلمان فارسی را 600 متر عنوان کرد و گفت: کار بازسازی این خیابان به طور جدی از 20 روز پیش آغاز شده و قرار است سنگ فرش شود.

وی با بیان اینکه از تردد ماشین در خیابان سلمان فارسی جلوگیری خواهد شد افزود: از کسبه موجود در این خیابان انتظار داریم که در زیباسازی و نمای این خیابان به ما کمک کنند.

انتهای پیام/72015/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول