اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر کرمان عنوان کرد

نمایش عزت و اقتدار ملی در ایام‌الله دهه فجر

مسئول ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: مجموعه فعالیت‌هایی که در دهه فجر انجام می‌شود، باید برای نمایش عزت و اقتدار ملی و کرامت ملت ایران باشد‌.

نمایش عزت و اقتدار ملی در ایام‌الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرما‌ن،‌ مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر استان کرمان، این ایام را نقطه عطفی در تاریخ کشور و ملت ایران دانست.

وی اظهار داشت: دهه فجر درون‌مایه‌ای الهی و اسلامی دارد و مجموعه فعالیت‌هایی که در این ایام انجام می‌شود، باید برای نمایش عزت و اقتدار ملی و کرامت ملت ایران باشد‌.

مسئول ستاد دهه فجر استان کرمان، تقویت محتوای برنامه‌ها‌، تبیین دستاوردهای انقلاب‌ اسلامی‌، تقویت ارکان اصلی انقلاب اسلامی و همچنین جایگاه رفیع ولایت را از جمله راهبردهای محتوایی ستاد دهه فجر استان اعلام کرد و گفت: تعمیق محتوای برنامه‌ها در رأس سیاست‌های ستاد است.

صدفی، مشارکت عمومی مردم استان به‌ ویژه جوانان‌ برای ایجاد فضای شاداب و نشاط را از جمله راه‌کارهای اجرایی ستاد دهه فجر استان کرمان دانست.

در این نشست کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان تشکیل و مقرر شد تا کمیته‌های چندگانه ستاد جلسات اختصاصی خود را با حضور اعضای کمیته مربوطه تشکیل و نسبت به برنامه‌ریزی‌های لازم اقدام کنند.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول