اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری گیلان تاکید کرد

ضرورت افزایش مشارکت کودکان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر

مدیر کانون پرورش فکری گیلان بر ضرورت افزایش مشارکت کودکان و نوجوانان این کانون در اجرای برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد.

ضرورت افزایش مشارکت کودکان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر

نقی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت تبیین فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی را برای کودکان و نوجوانان امری ضروری دانست.

وی با بیان اینکه به‌کارگیری ابزارهای فرهنگی ‌ـ ‌هنری و ادبی در ماندگاری ارزش‌ها موثر است افزود: آشنایی کودکان و نوجوانان با وقایع و اهداف انقلاب اسلامی نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است.

این مسئول بر افزایش مشارکت هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان در برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: تعامل و همکاری اعضای کمیته کودک و نوجوانان برای اجرای برنامه‌های جذاب، نو و نشاط‌آفرین هماهنگ با عناوین روزهای دهه مبارک فجر از جمله وظایف مهم این کمیته است.

علیزاده درباره وظایف و ماموریت‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر اذعان کرد: برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و الگو سازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان در راستای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاثیرگذار است.

وی اجرای برنامه های مشترک و متنوع با مسئولیت‌دهی به کودکان و نوجوانان را در اولویت برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ذکر کرد.

دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت ورود امام راحل، جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از برگزیدگان کشوری توسعه کتابخوانی از جمله برنامه‌های این کمیته است.

وی از رونمایی دو کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای علمی فعالیت‌های کانون، معرفی 35 شهید گیلان و مراسم مهمانی لاله‌ها نیز از دیگر برنامه‌های کمیته مذکور با مشارکت کودکان و نوجوانان در دهه فجر است.

به گزارش فارس، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، صدا و سیمای مرکز گیلان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، حوزه معاونت فرهنگی کمیته امداد امام(ره) نیز عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان هستند.

انتهای پیام/84002/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول