اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد خواستار شد

صلابت راهپیمایی 22 بهمن با برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر

امام جمعه اسدآباد گفت: همه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به بزرگداشت 22 بهمن ختم می‌شود که باید با شکوه خاصی برگزار شود.

صلابت راهپیمایی 22 بهمن با برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد صبح امروز در ستاد هماهنگی مراسم دهه فجر شهرستان اسدآباد اظهار داشت: یکی از صفات و نشانه‌های مؤمن خواندن زیارت اربعین است که باید مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه رسیدن به مقامات انسانی محبت به اهل بیت(ع) است، گفت: یکی از اوصاف امام حسین (ع) در زیارت اربعین داشتن تقوا است که باید با الگوگیری از ایشان تقوا را در وجود خود پیدا کنیم.

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر توکل، توجه و تکیه به خداوند متعال از مسئولان و مدیران شهرستان خواست با حفظ عدالت، تقوا، اخلاق خوب، خوش‌رویی و مهربانی با مردم ولایت‌مدار رفتار کنند.

وی با اشاره به اینکه آنچه کشور ایران را به 20 درصد غنی‌سازی اورانیوم رسانده است، حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب بوده است، تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی کشور بسیار فعال و با قدرت عمل کرده و این، اتمام حجت ملت ایران با غرب و دولتمرانی بود که ادعا می‌کردند ایران اهل منطق نیست.

حسینی‌مجد اضافه کرد: گروه دیپلماسی با پشتیبانی رهبر انقلاب و حضور مردم پیش رفتند که معلوم شد که دشمن ما همان دشمن 60 ساله قبل است و تنها به براندازی کشور اسلامی ایران فکر می‌کند و به چیز دیگری قانع نیست.

وی پرتاب دومین موجود زنده به فضا به دست فرزندان این مرز و بوم را افتخار دیگری از افتخارات و موفقیت‌های ملت ایران خواند و گفت: این پیشرفت‌ها در پایداری انقلاب اسلامی اثرگذار است.

امام جمعه شهرستان اسدآباد با تأکید بر برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی نسبت به سال گذشته، گفت: برنامه‌های که در دهه فجر برنامه‌ریزی می‌شود، مقدمه‌ای برای یوم‌الله 22 بهمن است که حضور میلیونی مردم را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه دشمنان کشور اسلامی ایران از هم اکنون نگاهشان به راهپیمایی 22 بهمن است، افزود: باید با برنامه‌ریزی مسئولان مردم بار دیگر در این راهپیمایی شرکت و حماسه دیگری بیافرینند.

حسینی‌مجد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص دهه فجر، گفت: برپایی نمایش، تئاترها و سرودهایی که در ایام دهه فجر در مدارس اجرا می‌شود باید انقلابی بوده و زمینه آشنایی نسل جوان با این دهه باشد.

وی در پایان از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست فرماندار را در مدیریت این برنامه‌ها یاری دهند.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول