اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری نخستین نشست ستاد دهه فجر در کانون پرورش فکری کودکان کهگیلویه و بویراحمد

با حضور نمایندگانی از کمیته امداد و بهزیستی، نشست ستاد دهه فجر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

برگزاری نخستین نشست ستاد دهه فجر در کانون پرورش فکری کودکان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز اولین نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این نشست نمایندگانی از کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و صدا و سیمای استان حضور داشتند.

سید هانی حسینی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر لزوم آشنایی نسل جدید انقلاب با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برنامه‌ریزی و تدوین چندین برنامه هدفمند ویژه ایام دهه مبارکه فجر، ضمن آشنا کردن کودکان و نوجوانان با وقایع و اهداف پیروزی انقلاب بر اساس عناوین روز شمار انقلاب برنامه‌های گسترده‌ای را برگزار خواهد کرد.

وی گفت: ذهن کودکان مانند ظرفی است که اگر اندیشه‌های مثبت به این ظرف منتقل شود کودک در مسیر مثبت قرار گرفته و رفتاری مثبت خواهد داشت در صورتی که اگر اندیشه‌های ناسالم به ذهن او منتقل شود رفتار او در جهت منفی و نادرست هدایت می‌شود.

این مسئول در ادامه افزود: قبل از هر چیزی ما خود باید انقلاب را بشناسیم و برای آشنایی کودکان با انقلاب عاشقانه فعالیت داشته باشیم تا کودکان ما نیز با شور و اشتیاق در این فعالیت‌ها با ما همراه شوند.

در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان به ارائه پیش‌بینی برنامه‌های متناسب خود در حوزه کودک و نوجوان پرداختند.

سپس هر کدام از اعضا آمادگی خود را برای مشارکت در برگزاری برخی از برنامه‌های پیشنهادی کانون اعلام کردند.

گفتنی است، در این نشست بر حضور حداکثری دانش‌آموزان در برنامه‌های این کمیته تاکید شد.

انتهای پیام/82009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول