اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی همدان خبر داد

برگزاری جشنواره قرآنی برای سنین مختلف در دهه فجر

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره قرآنی برای سنین مختلف در دهه فجر امسال خبر داد.

برگزاری جشنواره قرآنی برای سنین مختلف در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا فرهادی ظهر امروز در کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه جلسات و مؤسسات قرآنی باید ساماندهی شود، افزود: با توجه به هجمه‌های فرهنگی و کمبود بودجه سازمان تبلیغات نیازمند همکاری و مساعدت شورا و شهرداری است.

وی با انتقاد از نبود ساختمانی برای فعالیت دارالقرآن کریم استان افزود: با توجه به ظرفیت فرهنگسراهایی که در سطح شهر با همت شورا و شهرداری همدان احداث شده، می‌توان از ظرفیت این مکان‌ها برای فعالیت‌های فرهنگ قرآنی بهره گرفت.

مسؤول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره قرآنی برای سنین مختلف در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان نیز می‌تواند در این راستا با دارالقرآن مشارکت و همکاری داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه شورا می‌تواند هادی و رهبر مراکز و مؤسسات قرآنی باشد، اظهار داشت: ترویج مفاهیم و فرهنگ قرآنی امری غیر قابل انکار است و در این راستا فعالیت‌ها باید مدیریت شده و هماهنگ باشند.

حمیدرضا طبی‌مسرور با اشاره به فعالیت نحله‌های نوظهور در بین جوانان، خاطرنشان کرد: امروزه جوانان و نوجوانان جامعه در مسیرهای انحرافی و خرافه‌پرستی قرار گرفته‌اند که نتیجه آن کم‌توجهی بعضی از مسئولان و نهادهای فرهنگی است و باید در مقابله با این هجمه‌های فرهنگی با جدیت وارد شد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان پارلمانی مردم باید در زمینه مبارزه با تهاجم فرهنگی در مسیر رسالتی که برعهده‌اش است گام بردارد، یادآور شد: اختصاص منابع مالی برای امور فرهنگی به ویژه ترویج مفاهیم قرآنی نقطه عطفی در شناساندن فرهنگ قرآنی در جامعه است.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول