اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سرایان خبر داد

هزینه‌کرد 205 میلیون ریالی برای فعالیت فرهنگی مددجویان امداد سرایان

مدیر کمیته امداد سرایان گفت: از آغاز امسال تاکنون 205 میلیون ریال برای فعالیت‌های فرهنگی مددجویان امداد سرایان هزینه شده است.

هزینه‌کرد 205 میلیون ریالی برای فعالیت فرهنگی مددجویان امداد سرایان

حسن حلوانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان اینکه یکی از اقدامات اساسی کمیته امداد تقویت بنیه فرهنگی خانواده‌های زیرپوشش این نهاد است، اظهار داشت: در حال حاضر 281 دانش‌آموز و 24 دانشجو زیرپوشش خدمات فرهنگی امداد سرایان قرار دارند.

این مسئول ادامه داد: از آغاز سال جاری تاکنون 205 میلیون و 585 هزار و 972 ریال برای فعالیت‌های فرهنگی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد سرایان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان افزود: از آغاز امسال تاکنون 30 میلیون و 650 هزار ریال برای خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش پرداخت شده است.

حلوانی با بیان اینکه همچنین 79 مددجو و دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد به اردوهای زیارتی فرهنگی اعزام شده‌اند، گفت: در این راستا مبلغ 43 میلیون و 223 هزار و 500 ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش به خصوص تامین شهریه دانشجویان و کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان 19 میلیون و 993 هزار و 500 ریال هزینه شده، ابراز داشت: همچنین 39 میلیون ریال دیگر طی سه ماه پایانی سال جاری به دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود.

پرداخت 263 میلیون ریال برای اوقات فراغت

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان با بیان این‌که توجه به اوقات فراغت مددجویان و فرزندان آنها از دیگر برنامه‌های این نهاد بوده، تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 70 نفر در کلاس‌های سوخت نگار چوب و طراحی روی شیشه شرکت کرده‌اند.

حلوانی با بیان اینکه از آغاز امسال تاکنون 311 میلیون و 425 هزار و 379 ریال اعتبار تامین شده، متذکر شد: از این میزان 263 میلیون و 277 هزار و 100 ریال پرداخت شده است.

وی یادآور شد: همچنین مبلغ 48 میلیون و 148 هزار و 379 ریال آن تا پایان سال جاری برای آموزش‌های برگزار شده هزینه می‌شود.

پرداخت 72 میلیون ریال برای آموزش مددجویان سرایان

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان با بیان اینکه برای آموزش فردی و گروهی سرپرستان خانوار، دختران در آستانه ازدواج و همسران جوان از آغاز سال جاری تاکنون 105 میلیون و 505 هزار و 730 ریال اعتبار تامین شده، اضافه کرد: در این مدت تنها مبلغ 72 میلیون ریال آن پرداخت شده و مابقی تا پایان امسال برای آموزش جامعه هدف پرداخت می‌شود.

حلوانی با بیان این‌که کانون جوانان پیرو ولایت در کمیته امداد شاخه این شهرستان فعال است، ادامه داد: در این کانون 28 نفر از دانش‌آموزان دختر زیرپوشش عضو بوده و مشغول فعالیت فرهنگی و آموزشی هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در کنکور سراسری و لزوم هدایت دانش‌آموزان به موسسات آموزشی، خاطرنشان کرد: 35 نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش در همایش شیوه‌های موفقیت در کنکور شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/69010/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول