اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

اقدام اخیر دولت آمریکا مصداق بی‌صداقتی بود

امام جمعه زاهدان گفت: در فرهنگ ایران اسلامی دو عنوان صداقت و وفای به عهد ارزش دارد اما اقدام اخیر دولت آمریکا مصداق بی‌صداقتی و وفا نداشتن به عهد است که نشان داد صداقت برای آنها جایگاهی ندارد.

اقدام اخیر دولت آمریکا مصداق بی‌صداقتی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، مناسبت‎های هفته را گرامیداشت.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: تصمیم اخیر دولت آمریکا در اضافه شدن نام چند فرد و شرکت در بحث تحریم ایران از دولتی که ادعای تمدن، فرهنگ و مدیریت جهانی دارد موجب شد تا با عهد شکنی خود را در صحنه جهان دروغگو معرفی کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از مدت‎ها مذاکره ایران با غرب، در ژنو توافق روشن و شفافی حاصل شد و اقدام اخیر آمریکا در حالیکه هنوز مرکب توافقنامه خشک نشده است، عهد‌شکنی آشکار است.

وی اذعان داشت: آمریکا غیرقابل اعتماد بودن خود را پیش از این اثبات کرده بود و مقام معظم رهبری دروغ پردازی آنها را ثابت کرد.

وی با اشاره به رعایت حقوق زنان در ایران گفت: دروغ‌گویان فریاد می‌زدند ایران به حقوق زنان احترام نمی‌گذارد در حالی که پیشنهاد ایران که سازمان ملل نیز بر آن صحه گذاشت، محکوم‌کننده هرگونه خشونت بر علیه زن است.

خطیب نماز جمعه زاهدان ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اذعان داشت: حضور گسترده و میلیونی خیل عزاداران حسینی در عراق و پیش‌بینی تدارکات و پذیرایی از زائران از ماه‎ها پیش نشانه فراگیر شدن قیام و نهضت حسینی است.

سلیمانی گفت: قیام حسینی پیامی برای همه بشریت و به ویژه مسلمان است و برای ما این درس را معنا می بخشد که چگونه زکات جسم را ادا کنیم. 

وی از مردم خواست مراسم اربعین حسینی را در تمام مساجد و هئیت‌های مذهبی با‌شکوه برگزار کنند.

انتهای پیام/75005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول