اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه نظرآباد:

تحریم‌های جدید بی‌اعتمادی ایران به آمریکا را افزایش می‌دهد

امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: به طور قطع اعمال تحریم‌های جدید و بر خلاف توافقات ژنو بی‌اعتمادی ملت ایران به آمریکا را افزایش خواهد داد.

تحریم‌های جدید بی‌اعتمادی ایران به آمریکا را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی به رویکرد خصمانه آمریکا در برابر ایران اشاره کرد و گفت: علیرغم توافقاتی که طی مذاکرات ایران با 5 + 1 حاصل شد، باز هم شاهد هستیم که آمریکایی‌ها این توافقات را زیر پا گذاشته و تحریم‌های جدیدی را علیه کشورمان وضع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این رفتارها به روند مذاکرات و رسیدن به یک نتیجه منطقی و نهایی ضربه زده و از دست‌یابی به یک توافق کلی جلوگیری می‌کند.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد افزود: کشورهای غربی اگر می‌خواهند تنش‌ها و اختلافات فعلی برطرف شود، باید به توافقاتی که خودشان در مذاکرات مطرح و پای آن را امضا کردند، پایبند باشند.

* رفتار سران کاخ سفید آمریکا را در جهان بی‌اعتبار می‌کند

وثوقی بیان داشت: مردم و مسئولان ایران به دلیل عملکرد و رفتار خصمانه سران کاخ سفید، سال‌ها است که هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها ندارند و اعمال تحریم‌های جدید که بر خلاف توافقات ژنو انجام شده، به طور قطع بی‌اعتمادی ما به آمریکا را افزایش خواهد داد.

وی تاکید کرد: این رفتار سران کاخ سفید در حالی که افکار عمومی جهان آگاه‌تر از گذشته شده‌اند، موجب بی‌اعتباری بیشتر آمریکا در جهان خواهد شد.

امام جمعه شهرستان نظرآباد افزود: ملت ایران دست از حقوق مسلم خود برنداشته و اعمال تحریم‌های جدید نیز تاثیری در عزم و اراده مردم ما برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد و بهتر است آمریکایی‌ها بیش از این خود را در نزد افکار عمومی ایران بی‌اعتبار نکنند.

انتهای پیام/2302/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول