اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حیدری:

نمایندگان خوزستان اجازه ندهند با سیاسی‌بازی حق مردم استان ضایع شود

امام جمعه موقت اهواز گفت: نمایندگان استان خوزستان در مجلس نباید اجازه دهند با سیاسی‌بازی حق مردم خوزستان هم در بودجه سال 1393 و هم در انتقال آب کارون به استان‌های دیگر ضایع شود.

نمایندگان خوزستان اجازه ندهند با سیاسی‌بازی حق مردم استان ضایع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اهواز در مصلای مهدیه این شهر اظهار کرد: از موضع به حق نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم.

وی افزود: اقدام نمایندگان در برابر بودجه سال 1393 استان موضعی قابل تقدیر بود که ما هم به نوبه خود و به نمایندگی از مردم شریف خوزستان از آن‌ها سپاسگزاری می‌کنیم.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خواست تا احقاق حق مردم خوزستان از مواضع خود کوتاه نیایند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی نباید اجازه دهند با سیاسی‌بازی حق مردم خوزستان هم در بودجه سال 1393 و هم در انتقال آب کارون به استان‌های دیگر ضایع شود.

وی در ادامه به سالروز شهادت عزالدین قسام در سال 1314 شمسی اشاره کرد و گفت: این عالم و مجاهد با شهادت خود، اسوه‌ای برای دیگر مبارزان فلسطینی شد.

استاد حوزه علمیه اهواز در ادامه اظهار امیدواری کرد که هر چه زود‌تر خداوند متعال زمین را از غده سرطانی و موجود نجس و شوم یعنی رژیم صهیونیستی تطهیر کند.

حیدری در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه اهواز سالروز ارتحال میرحامد حسین هندی را تسلیت گفت و اضافه کرد: ایشان یکی از علمای بزرگ شیعه هستند که یک کتاب 100 جلدی برای اثبات ولایت امیرالمومنین (ع) بر اساس آیات قرآن و روایات پیامبراعظم (ص) در کتاب‌های اهل سنت نگاشته‌اند.

وی با اشاره به آغاز هفته وقف خاطرنشان کرد: وقف یک سنت حسنه اسلامی و سیره پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) است که باید بیش از این احیا شود.

امام جمعه موقت اهواز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای علمیات کربلای 4 بیان کرد: این عملیات یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌هایی است که در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان سلام صورت گرفت و طی آن بخشی از خاک کشور جمهوری اسلامی ایران که به دست دشمن افتاده بود آزاد شد.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با تبریک ولادت با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت عیسی (ع) به همه موحدان عالم افزود: آن حضرت در زمان ظهور منجی عالم بشریت از آسمان فرود می‌آیند و به حضرت مهدی موعود (عج) اقتدا می‌کنند که پس از آن همه مسیحیان جهان نیز مسلمان می‌شوند.

وی در ادامه به مذاکرات ژنو اشاره کرد و ادامه داد: در این مذاکرات آمریکایی‌ها ثابت کردند که هیچ اعتمادی به آن‌ها نیست.

حیدری تاکید کرد: روند مذاکرات مهر تاییدی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی زد زیرا ایشان گفته بودند که اعتمادی به آمریکایی‌ها نیست و به این مذاکرات خوش بین نیستم.

این مسئول در ادامه به آغاز دهه بصیرت اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران در سال 1388 در مقابل فتنه‌گران ایستادند و چشم فتنه را کور کردند لذا لازم است این مناسبت را گرامی بداریم.

وی از همه مردم خوزستان به ویژه اهوازی‌ها دعوت کرد تا در برنامه‌های گرامی داشت حماسه 9 دی حضور یابند.

انتهای پیام/72010/ل40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول