اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهریار:

تحریم‌های جدید آمریکا تاثیری در اراده ملت ایران ندارد

خطیب جمعه شهرستان شهریار گفت: اعمال تحریم‌های غیرقانونی جدید آمریکا هیچ تاثیری در عزم و اراده ملت ایران نخواهد داشت.

تحریم‌های جدید آمریکا تاثیری در اراده ملت ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی برگزار شد.

خطیب جمعه شهریار در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: دیپلمات‌های ایرانی اسلامی با وجود بی‌اعتمادی به غربی‌ها به ویژه آمریکا در مذاکرات اخیر با 5 + 1 حاضر شده و بار دیگر حسن نیت ایران در پرونده هسته‌ای را به اثبات رساندند.

سالمی تصریح کرد: ایران هیچ فعالیت مخفی در پرونده هسته‌ای خود نداشته و این امر بارها از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام شده است.

وی تاکید کرد: در سال‌های اخیر که بحث فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان مطرح شده،‌ کشورهای غربی تحریم‌ها و توطئه‌های زیادی را علیه ایران برنامه‌ریزی و اجرا کردند، اما هیچ کدام از این تهدیدها تاثیری در عزم و اراده ما برای ایفای حقوق خود نداشته است.

امام جمعه شهرستان شهریار با اشاره به مذاکرات ایران با 5 + 1 و توافقات اخیر ژنو گفت: دیپلمات‌های کشورمان با پشتوانه اعتماد نظام و مردم در این مذاکرات حضور یافته و با پذیرش توافقات صداقت ایران را در فعالیت‌های هسته‌ای بار دیگر ثابت کردند.

سالمی متذکر شد: با وجود تمام اعتمادسازی‌های انجام شده، باز هم کشورهای غربی به ویژه آمریکایی‌ها به تعهدات و توافقات انجام شده، پایبند نبوده و تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع کردند.

وی تاکید کرد: به طور قطع این تحریم‌ها نیز نمی‌تواند در برابر عزم و اراده ملت ایران مانعی را ایجاد کند و مردم برای دست‌یابی به حقوق کامل خود دست از تلاش و ایستادگی بر نخواهند داشت.

* الگوی ملت ایران امام حسین (ع) و نهضت عاشورا است

امام جمعه شهرستان شهریار با تاکید بر الگوبرداری ملت ایران از قیام سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: در فرهنگ ما سرسپردگی و عقب‌نشینی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان هیچ جایگاهی نداشته و ما با استقامت و ایستادگی در برابر زورگویی دشمنان راه خود را با قدرت ادامه خواهیم داد.

سالمی در پایان تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که این مردم با تبعیت از ولایت در برابر زیاده‌خواهی آنان ایستادگی کرده و اجازه پایمال شدن حقوق خود را به احدی نخواهند داد.

انتهای پیام/2302/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول