اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

آمریکا عقل و اختیار خود را به رژیم جعلی اسرائیل داده است

امام جمعه گچساران گفت: اوباما با کشوری دارای چندصد میلیون جمعیت، اختیار و عقل خود را به رژیم جعلی اسرائیل داده و عملاً هیچ اختیاری از خود ندارد.

آمریکا عقل و اختیار خود را به رژیم جعلی اسرائیل داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری با اشاره به اهداف قیام امام حسین(ع) اظهار کرد: هدف دشمنان از دشمنی با اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) نابودی اسلام، نام و اهداف پیامبر(ص) بود.

وی افزود: امام حسین(ع) با قیام و شهادت خود دیدگاه، خط و مشی معاویه و معاویه‌صفتان را افشا کرد تا آنها نتوانند به اهداف پلید و شوم خود برسند.

حجازی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در زمینه اربعین حسینی گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که آغاز جاذبه مغناطیسی حسینی روز اربعین بوده که این جذبه،‌ انسان را ناخودآگاه به سمت خود می‌کشاند.

وی ادامه داد: این جاذبه، حالتی است که با گذشت قرن‌‌های متمادی هنوز هم در دل ما وجود دارد.

خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع هیئت‌های ستاد مرکزی رزمندگان اسلام بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که هیئتی‌ها نمی‌توانند سکولار باشند، زیرا کسی که در راه ابقاء اهداف امام حسین(ع) تلاش می‌کند، نمی‌تواند نسبت به جامعه و مشکلات پیش‌روی جامعه خود بی‌تفاوت باشد.

حجازی خاطرنشان کرد: بنا بر فرمایشات رهبری کسی که تلاش می‌کند اهداف امام حسین(ع) را در جامعه جامه عمل بپوشاند، نمی‌تواند سکولار و بی‌تفاوت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات اخیر ژنو و توافق‌نامه اخیر و با بیان این‌که حکام نالایق آمریکا به جهانیان خیانت می‌کنند، تأکید کرد: در مذاکرات اخیر، ایران اسلامی منطقی و قانونی مذاکره کرد و دنیا متوجه شد که ایران اسلامی به دلیل اعتقادات دینی خود در پی دست یافتن به سلاح‌های شیمیایی، اتمی و هسته‌ای نیست.

امام جمعه گچساران بیان کرد: مقامات آمریکایی بر خلاف توافق‌نامه اخیر اقدام به تحریم‌های جدیدتری علیه ایران اسلامی کردند که این موضوع نقض آشکار توافق‌نامه اخیر بود.

حجازی افزود: این اوبامای بدبخت، بیچاره و عقب‌افتاده با کشوری دارای چندصد میلیون جمعیت اختیار و عقل خود را به ده‌کوره‌ای مانند رژیم جعلی اسرائیل داده و عملا هیچ اختیاری از خود ندارد.

وی ابراز کرد: اوباما در مصاحبه اخیر خود گفته است که اگر می‌توانستم آرزوی خود را که باز کردن تمام پیچ و مهره‌های سیستم هسته‌ای ایران است، عملی می‌کردم اما افسوس که این اقدام عملی نیست.

 حجازی اظهار کرد: البته اوباما درست گفته است، زیرا کسی نمی‌تواند بر ملت و مملکتی پیروز شود که زیرمجموعه ولایت امام زمان(عج) بوده و جانشین و رابط امام زمان(عج) بر این مملکت ولایت دارد.

امام جمعه گچساران با اشاره به سفر اخیر آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به این شهرستان، اذعان کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی تأکید ویژه‌ای بر برطرف شدن مشکل بیکاری، مسائل فرهنگی و بافت فرسوده گچساران داشت و این موضوع را به مسئولان تأکید کرد.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول