اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کلاچای:

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هوشیار باشد

امام جمعه کلاچای به موضع‌گیری آمریکا نسبت به توافق ژنو اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران باید هوشیار باشد.

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هوشیار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاچای، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با بیان اینکه تامین سلامت دنیا و آخرت از صفات متقین است اظهار کرد: امر به خوبی‌ها، نهی از بدی‌ها و حفاظت از احکام الهی از ویژگی‌هایی است که کمک می‌کند دنیا و آخرت انسان سالم بماند.

وی عاشورا را قله نمایش محبت و دلسوزی عنوان کرد و افزود: اساس و بنیان هر موجودی در سایه محبت و دلسوزی است.

خطیب جمعه کلاچای خاطر نشان کرد: خداوند خالق تمام موجودات در مسیر محبت موجود را خلق کرده و در هدایت از همه مهربان‌تر است.

وی با اشاره به اینکه بخل و جهل انسان را از محبت دور می‌کند، یادآور شد: امام حسین (ع) کانون محبت برای نجات انسان از جهل و بدبختی است.

احمدی درک حقیقت اربعین را از صفات متقین برشمرد و تصریح کرد: اربعین نماد دلدادگی به خون شهدا و روح خدا است.

وی با بیان اینکه اربعین نماد زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است، افزود: زنده نگه‌داشتن اربعین موجب زنده شدن قلب‌ها در کنار فکرها و اندیشه‌ها می‌شود.

امام جمعه کلاچای به میلاد حضرت مسیح(ع) اشاره کرد و گفت: روحانیون مسیحی در مسیر حرکت حضرت عیسی (ع) حرکت کنند و با ظلم آشتی‌ناپذیری داشته باشند.

وی با اشاره به تصویب قطعنامه رئیس جمهور ایران در سازمان ملل با عنوان جهان ضد خشونت و افراطی‌گری، تصریح کرد: قطعنامه مذکور با اجماع و حمایت 190 کشور در سازمان ملل تصویب شد و این امر نشان‌دهنده نیاز امروز جهان به روحیه تعامل و حذف خشونت و افراطی‌گری است.

احمدی به عهدنامه ژنو و موضع‌گیری‌های آمریکا و دنیای غرب اشاره کرد و یادآور شد: مردم ایران و تیم مذاکره‌کننده مانند گذشته هوشیار و بیدار باشند زیرا اگر دشمن صدای مخالف از داخل کشور بشنود جسورتر می‌شود.

وی در ادامه از شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای خواست در جذب سرمایه‌گذار متعهد، ارتقای اقتصاد منطقه و ایجاد اشتغال جوانان تلاش کنند.

خطیب جمعه کلاچای تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر با تمام توان تلاش کنند.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول