اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

تحریم‌های جدید آمریکا از سر عجز است

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: تحریم‌های جدید آمریکا علیه شرکت‌ها و شخصیت‌های ایرانی از سر عجز و ناتوانی است، چرا که قدرت مقابله با پیشرفت‌های ایران را ندارد.

تحریم‌های جدید آمریکا از سر عجز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: ‌آمریکایی‌ها در یک عهدشکنی آشکار با زیر پا گذاشتن توافقنامه ژنو تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کردند که همگی آنها نشان می‌دهد این کشور به دنبال فزون‌طلبی و اعمال برخی رفتارهای خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران بوده، چرا که در این 33 سال زخم خورده اقتدار و صلابت ایرانیان است.

وی تصریح کرد: این عهدشکنی‌ها نشان داد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و هنوز مرکب امضای توافق ایران با گروه 1+5 خشک نشده، این کشور با تحریم‌های جدید خود باز دیوار بی‌اعتمادی را بالا برد تا شاید به زعم خود ملت ایران را تحت فشار قرار دهد.

قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آنها نمی‌دانند که ملت ایران، ملت درس آموخته از مکتب سیدالشهدا (ع) و نهضت خونبار حسینی است که نه تنها سر تسلیم در برابر زورگویان پایین نمی‌آورند، بلکه هرگز با زورگویان سازش نمی‌کنند.

این مسئول دولتمردان را به دقت نظر در مذاکرات هسته‌ای با تکیه بر توانمندی‌های داخلی دعوت کرد و ادامه داد: مذاکره‌کنندگان ما باید بدانند که صلابت 34 ساله این ملت رهاورد ایستادگی و مقاومت آنهاست و هیچ وقت این رمز پیروزی رنگ نمی‌بازد.

وی در ادامه فرا رسیدن اربعین حسینی و نهضت خونبار حسینی را گرامی داشت و اضافه کرد: میلیون‌ها انسان آزاده در این روز در حرم مطهر امام حسین (ع) گرد هم می‌آیند تا با ندایی بلند اعلام کنند که از ذلت و خواری دور هستند و به مانند مولایشان امام حسین (ع) آزادگی را با هیچ بهایی معاوضه نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار رمز بقای ملت ایران و جمهوری اسلامی را تکیه بر همین رسالت عظیم حسینی توصیف کرد و یادآور شد: اهالی شهیدپرور و مرزنشین بیله‌سوار در اربعین حسینی با تشکیل جلسات و مجالس عزا یاد و نام سرور آزادگان را گرامی می‌دارند.

قیاسی سفر پرخیر و برکت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به شهرستان مرزی بیله‌سوار را مایه حل بسیاری از مشکلات و نگرانی‌ها توصیف کرد و گفت: باید این سفرها را قدر بدانیم و بکوشیم تا بهترین توشه را از این سفرهای معنوی و ارزشی ببریم.

انتهای پیام/62007/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول