اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان:

72 آموزشگاه زنجان دارای سیستم گرمایشی حرارت مرکزی است

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: 72 آموزشگاه زنجان دارای سیستم گرمایشی حرارت مرکزی است.

72 آموزشگاه زنجان دارای سیستم گرمایشی حرارت مرکزی است

جلال گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان دارای 236 آموزشگاه است که از این تعداد 72 آموزشگاه مجهز به سیستم گرمایش از طریق حرارت مرکزی است.

وی به وضعیت آموزشگاه‌های این ناحیه اشاره کرد و افزود: بیش از 33 هزار دانش‌آموز در مدارس و آموزشگاه‌های ناحیه یک زنجان مشغول تحصیل هستند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان همچنین به مجتمع‌های روستایی و شهری این ناحیه اشاره کرد و یادآور شد: 9 مجتمع روستایی در این ناحیه قرار دارد و تعداد مجتمع‌های شهری نیز پنج مجتمع است.

وی به تشریح وضعیت سیستم گرمایش مدارس در ناحیه یکم زنجان پرداخت و تاکید کرد: 28 آموزشگاه در ناحیه یک زنجان دارای گرمایش از طریق بخاری گازی هستند.

گنجی همچنین تعداد مدارسی که از سیستم گرمایش از طریق بخاری نفتی هستند را یادآور شد و گفت: 52 مدرسه در ناحیه یک زنجان از سیستم گرمایش با بخاری نفتی استفاده می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با بیان اینکه مدارس روستایی از بخاری نفتی استفاده می‌کنند، اظهار داشت: آموزشگاه‌های که از بخاری نفتی استفاده می‌کنند 30 درصد از مدارس این ناحیه را شامل می‌شوند.

وی به ایمنی بخاری‌ها مورد استفاده اشاره کرد و گفت: ایمنی بخاری‌های نفتی مورد استفاده مورد تاکید قرار دارد و در حال حاضر همه بخاری‌ها دارای کاربراتور هستند و بخاری‌های قدیمی  به این سیستم مجهز شده‌اند.

گنجی همچنین از گازکشی به پنج روستای این ناحیه نیز خبر داد و اظهار داشت: مدارس ارمغانخانه گازکشی شده‌اند و در حال حاضر دارای سیستم حرارت مرکزی هستند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان به طرح جمع آوری بخاری‌های نفتی از مدارس اشاره کرد و یادآور شد: در سال جاری با اجرای این طرح بخاری‌های تابشی در مدارس سه کلاسه به پایین اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در مدارس بالای سه کلاس از سیستم حرارت مرکزی استفاده می شود، افزود: تلاش می‌شود نسبت به ایمن‌سازی سیستم‌های گرمایش همه مدارس اقدام کنیم.

انتهای پیام/73007/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول